|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۲۴

هوای اردوی حریف ایران همچنان ابری است

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه از رسانه های کشورش انتقاد کرد و گفت: در شرایط فعلی به دلیل عدم شناخت از وضعیت جسمانی بازیکنانم هیچ تضمینی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۴ نمی دهم.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در گروه F مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های ملی آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه است که طبق برنامه باید در روز ۲۶ خرداد سال جاری در اولین مسابقه خود به مصاف نیجریه یا همان عقاب های آفریقا برود.

به دلیل اختلاف بین استفان کشی، سرمربی نیجریه با مسئولان فدراسیون این کشور، شرایط خوبی برای برگزار اردوها و روند آماده سازی این تیم آفریقایی دیده نمی شود.

بحثدعوت کردن از برخی بازیکنان خاص برای تیم ملی اصلی ترین علت اختلاف بین مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه با استفان کشی است. کشی معتقد است قبل از اینکه بخواهد فهرست اصلی خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ ببندد، باید اول از شرایط بدنی بازیکنان مدنظر خود آگاهی کامل داشته باشد و سپس برای موفقیت تیمش در برزیل قول بدهد.

کشی با انتقاد از نحوه حمایت از تیمش خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: شما برای موفقیت نیجریه در جام جهانی چه قول و تضمینی می خواهید از من بگیرید در حالی که تا کنون هیچ اردوی آماده سازی خوبی برای تیم ملی نداشته ایم. در حالی که مدت زمان کوتاهی تا مسابقات جام جهانی باقی مانده است، اما هنوز هم من موفق به تهیه لیست موقت تیمم نشده ام.

وی گفت: به نظرم نیجریه ای ها قبل از اینکه بخواهند قول یا تضمینی از بنده برای موفقیت در جام جهانی بگیرند، ابتدا باید صبر کنند تا بتوانیم لیست اولیه را بدهیم و از شرایط بدنی بازیکنان تیم ملی آگاهی بیابیم. با این شرایط و وضعیتی که داریم خیلی زود است که بخواهم من قولی در این باره به کسی بدهم.

سرمربی نیجریه خاطر نشان کرد: ما باید به مواردی که می تواند برایمان در مسیر جام جهانی مفید باشد، تمرکز کنیم و آنها را سازماندهی کنیم و مشارکت مفید در این مسیر داشته باشیم. من از برخی ایده ها که همواره بحران هایی برای ما ایجاد می کنند خیلی ناراحتم. من از رسانه ها بیش از این انتظار حمایت دارم، مخصوصا این روزها که چند هفته ای بیشتر به شروع مسابقات جام جهانی باقی نمانده است. رسانه ها باید موارد مثبت در مورد تیم ملی نیجریه و بازیکنان را بیشتر انعکاس دهند.

در این شرایط رسانه های ما با تصویر مثبتی از تیم ما و بازیکنان ما به جهانیان نشان دهند. تفکر بد نوشتن از تیم ملی و بازیکنان نیجریه نمی تواند جلوه خوبی از کشورمان را به مردم جهان نشان دهد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار