|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۵۰

خبرگزاری تسنیم: بر اساس گزارش یک روزنامه اسپانیایی باشگاه بارسلونا به منظور تقویت خط دفاعی خود با مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و دروازه بان ۲۱ ساله بورسیا مونشن گلادباخ به توافق رسیده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از به تعلیق درآمدن حکم ممنوعیت فعالیت باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات ۱۵-۲۰۱۴ کاتالان ها به فکر این هستند تا در تابستان پیش رو بازیکنان مورد نیاز خود را به خصوص در خط دفاعی و در درون دروازه جذب کنند.

بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی «آس»، برخی بازیکنان بارسا از جمله ویکتور والدس، دنی آلوس، کارلس پویول، خوزه مانوئل پینتو در تابستان ۲۰۱۴ بنا به دلایل مختلف از این تیم جدا خواهند شد. در کنار این ها شاید سسک فابرگاس هم از این تیم جدا شود که بر اساس گزارش های منتشر شده باشگاه منچستریونایتد خواهان جذب وی است. تیم هایی همچون یوونتوس و اتلتیکومادرید هم خواهان به خدمت گرفتن الکسیس سانچس شیلیایی هستند و بدین ترتیب احتمال جدایی وی هم وجود دارد.

پیش از اینکه ممنوعیت فعالیت بارسا در فصل نقل و انتقالات از سوی فیفا اعلام شود، کاتالان ها توافق ضمنی با آلن هالیلوویچ، هافبک تیم ملی کرواسی و مارک آندره تِر اشتگن، سنگربان بورسیا مونشن گلادباخ داشته اند و حتی گفته شد بارسلونا با این ۲ بازیکن پیش قرارداد بسته است و حالا با تعلیق این ممنوعیت به احتمال فراوان هالیلوویچ و تِر اشتگن را تابستان در نیوکپ خواهیم دید.

آبی و اناری پوشان که در فصل جاری در خط دفاعی ضعیف عمل کردند ظاهراً با متس هوملس، مدافع ملی پوش بورسیا دورتموند به توافق رسیده اند. در ضمن گفته می شود که بارسا در آستانه جذب خوان گیلرمو کوادرادو، مدافع کلمبیایی فیورنتینا است.

کاتالان ها همچنین در خط میانی به دنبال به خدمت گرفتن برونو سوریانو، هافبک ویارئال است و در کنارش قصد دارد تا دنیس سوارز را از تیم بارسلونا B به تیم اصلی خود اضافه کند.

البته بارسلونایی ها با وجود اینکه بازیکنان سرشناسی همچون لیونل مسی و نیمار را در خط حمله دارد به دنبال خرید یک مهاجم دیگر هم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار