|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۶۰

سرمربی تیم ثامن الحجج مشهد گفت: وقتی مشکلات به وجود آمده در هندبال در خانواده هندبال حل نشود ورزشکار مجبور می شود از مراجع بالاتر اقدام کند.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ثامن الحجج مشهد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار کرد: در بازی هفته نوزدهم برابر تیم نیروی زمینی تهران از ابتدا بازی را با قدرت شروع کردیم و تیم مقابل را دست کم نگرفتیم و یک برد شیرین را در برابر تعیین تیم جوان نیروی زمینی کسب کردیم.

حبیبی در ادامه در رابطه با نامه اعتراض آمیز ملی پوشان بر علیه مدیریت فدراسیون افزود: تیم ملی هندبال همیشه با کمترین امکانات شگفتی ساز است. کسب سهمیه جهانی در سال گذشته کار ارزشمندی بود که تقدیر و تشکر درخوری را در پی نداشت در حالی که این تیم سرمربی اسپانیایی خود به جام جهانی راه یافته بود اما به جای حفظ و حمایت از این مربی بدون دلیل کنار گذاشته شد و سرمربی سابق تیم ملی را جایگزین این مربی کردند. حداقل کاری را که فدراسیون می توانست برای رافائل کاسترلو انجام دهد با یک تقدیر و تشکر مناسب از این مربی اسپانیایی خداحافظی کند. روش جدایی این سرمربی از تیم ملی انعکاس بدی در اسپانیا نیز داشته است.

وی ادامه داد: به دلیل این شرایط به وجود آمده ملی پوشان احساساتشان جریحه دار شده و نامه ای را برای رسیدگی به مشکلات به وزیر ورزش ارسال کردند. وقتی مشکلی در خانواده هندبال حل نشود ورزشکار مجبور است از مراجع بالاتر اقدام کند. نامه ملی پوشان بحثدرد و دل بود و بازیکنان نمی خواهند تعیین و تکلیف برای فدراسیون بکنند. این اختلاف سلیقه به وجود آمده می تواند با همدلی و وفاق به دست وزارت ورزش و آکادمی ملی المپیک حل شود زیرا ما امسال بازی های مهمی را پیش رو داریم و در آستانه بازی های آسیایی و جهانی نباید این مشکلات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار