|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۲۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در جلسه هماهنگی با مدیران باشگاهها و مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی در این نشست گفت: از باشگاهها که با تیم ملی نهایت همکاری را داشتند، تشکر می کنم و بی شک موفقیتی که اکنون نصیب تیم ملی شده نتیجه حمایتهای باشگاههای حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی است. در واقع در موفقیت تیم ملی، همه ما سهیم هستیم و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.

وی افزود: لیگ فوتبال ساحلی ایران یکی از بهترین لیگهای دنیا است چرا که هیچ کدام از کشورها مثل ایران لیگ برگزار نمی کنند و روسیه که تیم قدرتمند دنیا است حداکثر مدت زمان برگزاری لیگ آن ۲ تا ۳ ماه است. ما طی برنامه ریزی که با دپارتمان فوتبال ساحلی انجام دادیم، اردوها را طوری تنظیم کردیم که بازیکنان سه روز در اردو و چهار روز در اختیار باشگاه های خود باشند و قطعا با این برنامه ریزی تیمها هم متضرر نمی شوند.

وی در ادامه گفت: در برزیل از ورزشگاههای فوتبال ساحلی بهینه استفاده می کنند. هر باشگاه آکادمی و مدرسه فوتبال دارد که یکی از راههای درآمدزایی باشگاه می شود ولی در ایران این مسئله رایج نیست و امیدوار هستم مسئولین باشگاهها به این امر جهت توسعه فوتبال ساحلی در استانها توجه خاصی داشته باشند. ما کار سختی پیش رو داریم چراکه فوتبال ساحلی در کل آسیا درحال پیشرفت است امیدوار هستم امسال هم بتوانیم شاهد موفقیت های بیشتر فوتبال ساحلی در کشور باشیم.

اکتاویوهمچنین اعلام کرد: ما در طول مسابقات لیگ کلیه بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت و با مربیان تیمها نیز در ارتباط خواهیم بود و بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت خواهند شد. هدف از تشکیل تیم ملی B پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار