|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۵۲

عملکرد تیم فوتبال سایپا در فصل ۹۳-۹۲

سایپا تیمی است که در چند سال اخیر درمیانه جدول جای گرفته و تغییر وتحول آنچنانی دراین تیم رخ نداده است و اکنون در رده ی هشتم جدول قرار دارد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم سایپا البرز فصل ۹۳-۹۲ را تا حدودی ضعیف شروع کرد و درسه هفته های ابتدایی تنها توانست یک مساوی کند و اما رفته رفته این تیم توانست به ثبات برسد و شرایطش را درجدول تاحدودی بهبود ببخشد.

سایپا یکی از تیم هایی است که چند فصلی است درمیانه جدول قرار گرفته وتغییر خاصی درجایگاه آن در چند فصل اخیر صورت نگرفته است.

این تیم فصل را با مربگیری فیرات شروع کرد و توانست در نیم فصل اول از ۱۵ بازی انجام شده ۶ برد کسب کند و ۵ بازی خود را مساوی کند و ۴ باخت درکارنامه خود به ثبت و با ۲۳ امتیاز درجایگاه هفتم جدول لیگ برتر قرارگیرد و در نیم فصل دوم سایپا برای بهبود شرایط تیم و همچنین کسب سهمیه آسیا علی یونسی دراختیار گرفت، اما تأثیر آنچنانی بر روی تیم نگذاشت و سایپا در نیم فصل دوم توانست یک برد درکارنامه ی خود به ثبت برساند.

تیم سایپا بعد از تیم سقوط کرده ی مس که درنیم فصل دوم ۱۰ مساوی داشته است با ۹ تساوی رده ی دوم بیشترین مساوی در نیم فصل دوم را به نام خود کره است.

نقل و انتقالات سایپا در فصل ۹۳-۹۲ در فصل سیزدهم تیم سایپا خروجی های زیادی داشت و تعداد زیادی از بازیکنانش از جمله مهدی ثابتی، کیانوس رستمی، میلاد نصرتی، میلاد بختیاری، داود شاه وراقی، شعیب امیری و مجیدغلام نژاد از تیم رفتند و تنها ورودی های این تیم زینال خیری و مظاهری بودند.

گلزن و بازیکن تأثیر گذار تیم سایپا سایپا دراین فصل با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل سجاد شهباز زاده و کاوه رضایی توانست خودرا در میانه جدول حفظ کند و دراین میان سجاد شهباز زاده بازیکن جوان این تیم توانست با ۹ گل خورده درا ین فصل آمار بیشترین گل را درتیم سایپا به خود اختصاص دهد.



*آمار دریافت کارت زرد و قرمز تیم سایپا

سایپا یکی از تیم هایی است که همراه با تیم سپاهان با ۶ کارت، بیشترین کارت قرمز را دراین فصل دریافت کند، همچنین ۶۶ کارت زرد برای بازیکنان تیم سایپا دراین فصل به ثبت رسیده است.

عملکرد تیم سایپا درفصل ۹۳-۹۲ نارنجی پوشان البرز در نیم فصل ابتدایی توانستند از ۱۵ بازی ۶ برد و مساوی و ۴ باخت کسب کنند وهمچنین خط حمله این تیم ۱۲ گل وارد دروازه حریفان خودکند و ۱۲ گل هم دریافت کند.

می توان گفت سایپا درفصل ابتدایی بهتر بازی کرد و بهتر نتیجه گرفته است زیرا توانسته بود از ۱۵ بازی ۲۳ امتیاز کسب کند ودر جایگاه هفتم قرار گیرد.

اما درنیم فصل دوم از ۱۵ بازی خود تنها یک بردکسب کرد و ۱۴ بازی دیگر خود را با ۹ بار مساوی و ۵ بازی دیگر خود را واگذارکرده است.

خط حمله این تیم به نوعی می شود گفت با ۲۶ گل زده ضعیف عمل کرده و در مقابل آن خط دفاع سایپا ۳۱گل درمجموع ۳۰ بازی دریافت کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار