|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۱۶

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره قرعه کشی رقابتهای جام جهانی جوانان به میزبانی میانمار و برگزاری دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مرتضی محصص عضو کمیته فنی فدراسیون گفت: قرعه ای که تیم ملی جوانان در آن قرار دارد، قرعه ای مناسب است. معتقدم با توانایی و تجربه ای که بازیکنان ایران با حضور در اردوهای تدارکاتی و همچنین بازیهای خارجی مختلف رسمی و دوستانه دارند، می توانند از مرحله گروهی خود بالا بی آیند.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم برتر جهان در رده سنی جوانان برگزار می شود و اکثر تیم ها مدعی هستند و در گروهی که ایران قرار دارد، بازیهای متعادلی را پیش بینی می کنم. ضمن اینکه معتقد هستم نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. فوتبال ایران قابل قیاس با میانمار و یمن نیست چرا که این کشورها تقریبا در یک سطح نه چندان بالا قرار دارند اما تایلند از تیم های پایه خوبی بهره می برد و باز هم اعلام میکنم که ملی پوشان ایران با تجربه خوبی که از مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده اند، حریف دست و پا بسته ای در برابر تیم های گروه خود نیستند.

محصص در ادامه در باره اینکه میانمار از امتیاز خانگی و شرایط آب و هوایی کشور خود به بهترین نحو ممکن استفاده می کند، گفت: امتیاز خانگی را نباید با تجربه بازیکنان قیاس کرد. اگر درایت و بازی درستی از تیم ایران به نمایش گذاشته شود، بی شک ملی پوشان از گروه خود صعود خواهند کرد. اکنون حریفان سرسخت ایران استرالیا، ژاپن و کره جنوبی هستند.

وی که یک دوره آموزشی تربیت مدرس را از امروز در آکادمی ملی فوتبال تدریس می کند، در پایان گفت: از امروز یک دوره آموزشی تربیت مدرس را تدریس خواهم کرد. معتقدم با برگزاری دوره های آموزشی در ایران و بالا بردن علم و فن به روز مربیان، فوتبال ایران، بیشتر از گذشته در مسیر رشد و توسعه قرار می گیرد.

این دوره با حضور ۳۰ شرکت کننده تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار