|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۶۶

تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی تمریناتش را به طور منظم در تهران دنبال می کند.

سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط کلی بازیکنان مطلوب و رضایت بخشی است هیچ یک از آنها با مشکل جدی و نگران کننده ای مواجه نیستند.

وی در خصوص وضعیت مجتبی میرزاجانپور، گفت: میرزاجانپور از ناحیه کتف راست دچار آسیب دیدگی شده است وی نیاز به حداقل دو الی سه هفته در مان و استراحت دارد به همین دلیل با حضورش در مسابقات جام باشگاه های جهان موافقت نکردیم به طور قطع وی پس از انجام برنامه های فیزیوتراپی بهبودی کامل خود را به دست خواهد آورد.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در ادامه یادآور شد: " علی رضا جدیدی " هم از ناحیه عضله زانو تا حدودی احساس درد می کند که نیاز به مراقبت و فیزیوتراپی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر در نوع تمرینات میزان آسیب دیدگی ها هم تغییر می کند؟ گفت: تمرینات بدنسازی تیم ملی پس از رفتن ولاسکو تغییر چندانی نکرده است و هم اکنون ۸۰ درصد این برنامه های تمرینی همانند سال های قبل دنبال می شود اما تا حدودی کار توپی انجام می شود که این مسئله هم در مصدومیت و بالارفتن میزان آن تأثیر چندانی نخواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار