|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۱۸

تقدیر مدافع برزیلی بارسا از حامیان خود

خبرگزاری تسنیم: مدافع برزیلی بارسلونا از آن دسته از کسانی که از وی در برابر توهین نژادپرستانه هوادار ویارئال حمایت کرده اند تشکر کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال اهانت نژادپرستانه یکی از هواداران تیم فوتبال ویارئال به دنی آلوز، مدافع تیم فوتبال بارسلونا که در جریان بازی یکشنبه شب دو تیم در ورزشگاه ال مادریگال صورت گرفت، موجی از اعتراض به وجود نژادپرستی و همچنین حمایت از مدافع ملی پوش کاتالان ها به راه افتاد.

اکثر پیام های حمایت آمیزی که در حمایت از آلوز منتشر شد از سوی هموطنان وی، افرادی چون نیمار، هالک، مارتا و فالکائو، ستاره تیم ملی فوتسال برزیل صورت گرفت اما نه تنها اهالی و ستاره های دنیای فوتبال بلکه از سایر رشته ها و حتی از دنیای سیاست هم کسانی بودند که به حمایت از آلوز پرداختند، کسانی مانند متئو رنزی، نخست وزیر ایتالیا.

آلوز هم در واکنش به حمایت هایی که از او شده است در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی از همه حامیانش تقدیر و اعلام کرد از تماشای چنین حمایت گسترده ای احساس غرور می کند.

آلوز در صفحه شخصی خود نوشت: برزیلِ برزیلی من؛ سبز، زرد، سیاه، سفید و قرمز. ما کشوری شاد داریم و خوشحالی در خون مان است. ما باید نشان دهیم چقدر از زندگی لذت می بریم. من یک برزیلی ام، از شهر باهیا… ما اکنون از همیشه قوی تری هستیم. خنده سپر دفاعی ماست و شادی شمشیر مان. در جام جهانی همه شما را خواهم دید. ما با هم متحد می مانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار