|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۰۶

محال است به فدراسیون فوتبال پشت کنم

گزینه احتمالی حضور در کادر فنی تیم ملی امید ایران گفت: حتی اگر کار میدانی نکنم به عنوان عضو کمیته فنی کنار تیم امید هستم و به این تیم کمک خواهم کرد.

هومن افاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اینکه مسئولان کمیته فنی و کمیته جوانان او را به عنوان جدی ترین گزینه حضور در کادر فنی تیم ملی معرفی کردند، عنوان کرد: همیشه به تیم ملی کمک کردم و این کار را در ادامه هم انجام می دهم. حتی اگر کار میدانی هم نکنم باز به نحو دیگر به تیم ملی کمک می کنم. من عضو کمیته فنی هم هستم و از آن طریق نیز کمک می کنم.

وی در مورد اینکه آیا حضور او در کادر فنی تیم امید قطعی شده و گفته می شد رضایت او را جلب کردند، خاطر نشان کرد: در کادر فنی هستم و ممکن است کار من میدانی نباشد اما کنار تیم امید خواهم بود. ممکن است نوع فعالیت من با چیزی که شما در نظر دارید فرق کند.

افاضلی در ادامه در مورد اینکه گفته می شود او از تیم امید شناخت دارد و حضورش می تواند موثر باشد، اظهار داشت: ۱۴ سال است، کار مربیگری می کنم و ۱۲ سال آن در خدمت تیم های ملی بودم. ۲ دوره سرمربی تیم های ملی شدم و محال است به فدراسیون فوتبال پشت کنم. ممکن است نوع همکاری که می کنم فرق کند و اگر کار من میدانی هم نباشد کمکم را ارائه می دهم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران در پاسخ به این سؤال که اگر لازم باشد او در کادر فنی تیم ملی امید حضور پیدا کند این مسئله را قبول می کند، یادآور شد: اگر کار و شرایط بحرانی باشد برای موفقیت تیم ملی همه کار خواهم کرد.

افاضلی در پایان تأکید کرد: تنها دغدغه من رفتن تیم ملی امید به المپیک است. با حضور وینگادا و کمک هایی که او از پرتغال می آورد و به همراه دستیاران ایرانی تیم ملی توانایی حضور در المپیک ۲۰۱۶ را دارد. پتانسیل خوبی از بازیکنان دیدم و این مسئله دور از دسترس نیست.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار