|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۲۵

آقایان متولی، خودشان قانون را دور می زنند

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برخی از مسئولان فدراسیون خود به عنوان متولی زیر بار قانون نرفته و آن را برای مسابقات آسیایی دور زده اند.

رسول جزینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص نتایج تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: حرف های زیادی برای گفتن دارم. یاد این ضرب المثل افتاده ام که «مرگ خوب است اما برای همسایه» و متاسفانه کشتی فرنگی را دست کسانی داده اند که آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی افزود: پاسخگوی نتایج فرنگی کاران در قزاقستان چه کسی است؟ برخی تصمیمات نادرست به ضرر کشتی فرنگی تمام شد و البته به نظر می رسد این پایان ماجرا نخواهد بود. نتیجه چنین تصمیمات نادرستی حذف ۲ کشتی گیر تنها در روز اول مسابقات بود، هر چند در مجموع با این تیم نتیجه خوبی گرفتیم و عده ای شیطنت می کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: جام زهر را به بنا داده و گفته اند بنوشد. بنا سال ها به روش خودش نتیجه گرفته ولی اکنون از او می خواهند سیستم دیگری را اعمال کند. او امتحان خود را پس داده اما متاسفانه نظراتش را نادیده گرفتند و نظر افرادی را مورد توجه قرار می دهند که در زمان آنها کشتی در قعر جدول همه مسابقات بود.

جزینی عنوان کرد: با این نظریه ها جایگاه ما در المپیک آتی و البته بازی های آسیایی نیز به خطر خواهد افتاد. تحمیل برخی افراد به بنا اشتباه است و این در شرایطی است که برخی از مسئولان فدراسیون خود به عنوان متولی زیر بار قانون نرفته و آن را برای مسابقات آسیایی دور زده اند.

وی ادامه داد: کسانی امروز به کشتی فرنگی آمده اند که روی برخی اصول نادرست پافشاری و تنها به نابودی کشتی فرنگی فکر می کنند البته نمی دانم این کار آنها از روی عمد است یا به صورت غیر عمد رخ می دهد.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: نفرات برای مسابقات قهرمانی آسیا بر اساس فرآیند اعزام شدند و بنا ذره ای در انتخاب آنها دخیل نیست و نفرات را بر اساس قانون انتخاب کرده است. امیدوارم شرایط تغییر کند اما اصل و بنیان کار خراب است.

جزینی تصریح کرد: برای عده ای در کشتی فرنگی تنها مسافرت ها یادگاری می ماند. اکنون افرادی بالای سر بنا هستند که کارایی ندارند و تنها مانند مارکوپولو دنبال مسافرت های شخصی، هزینه از جیب بیت المال و در اختیار گرفتن راننده شخصی هستند و کار دیگری از دست آنها بر نمی آید.

وی در ارتباط با رفتن احتمالی بنا نیز اظهار داشت: برای بنا تحمل این شرایط کمی سخت است و به اعتقاد من تمامی این حرکات حساب شده است و برخی می خواهند شرایط را برای بنا غیر قابل تحمل کنند با این حال اگر بنا نباشد ما نیز لحظه ای نمی مانیم. من اگر برگشتم به خاطر بنا و کشتی گیران بوده ولی اکنون کسانی برای بنا مشکل می تراشند که در حد آبدارچی فدراسیون هم نیستند. من حتی شرم دارم جواب عده ای را بدهم و برای کسانی که این گونه به بنا توهین می کنند، متاسفم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار