|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۷۵

کواچ با انگیزه ای که دارد می تواند به والیبال ایران کمک کند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا باید نتیجه ای بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.

فرهاد نفرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درمورد قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا و همگروهی ایران با تیم های قطر، هنگ کنگ، ترکمنستان و هند اظهار داشت: ما از ۲۴ اردیبهشت ماه کار خود را آغاز می کنیم و در ۳ اردوی ۲۰ روزه سعی می کنیم حدود ۶۰ بازیکن را تست کنیم تا در نهایت بهترین ها را انتخاب کرده و بتوانیم کار اصلی مان را شروع کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران جز بهترین های آسیا است و در دوره گذشته عنوان سومی را کسب کرد. به هر حال باید منتظر ماند و ابتدا شرایط حریفان و سپس برنامه بازی ها را مورد بررسی قرار داد تا بتوانیم با برنامه ریزی خوب داشته باشیم و نتیجه ای بهتر از دوره گذشته کسب کنیم. هدف مان این است که مقام خوبی کسب کرده و بتوانیم بازیکنان را برای مسابقات قهرمانی جهان سال آینده آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد دیر آمدن کواچ به ایران برای قبول هدایت تیم ملی والیبال بزرگسالان، خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی آغاز شده و چورا با برنامه های تمرینی کواچ کار را آغاز کرده است. بدون شک کادر فنی با کواچ در ارتباط است و موارد کلی صورت گرفته است؛ تنها آشنایی سرمربی جدید تیم ملی با بازیکنان باقی مانده است که فکر می کنم در اردوهای تدارکاتی بلغارستان و صربستان حاصل خواهد شد.

نفرزاده افزود: من کواچ را از قدیم می شناسم؛ تمام بازی هایش را دنبال می کردم و دوران مربیگری اش را هم تعقیب می کردم. فکر می کنم دانش فنی بالایی دارد و با انگیزه و هوشی که دارد می تواند به والیبال ایران کمک کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار