|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۲۷

امیر طلوع کیان به عضویت در کمیسیون تخصصی والیبال انجمن جهانی روزنامه نگاران ورزشی انتخاب و معرفی شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کمیته اجرایی انجمن جهانی روزنامه نگاران ورزشی(AIPS) در جریان هفتاد و هفتمین کنگره جهانی خود در شهر باکو(آذربایجان) امیر طلوع کیان کاندیدای پیشنهادی انجمن ورزشی نویسان کشورمان را به عضویت در کمیسیون تخصصی والیبال برگزید.

هیروشی تاکی یوشی؛ رئیس ژاپنی کمیته مطبوعات فدراسیون جهانی والیبال، یکی از اعضای کمیته اجرایی این نهاد بین المللی است.

ریاست کمیسیون تخصصی والیبال نیز بر عهده " لِو روسوشیک " از روسیه؛ مدرس روزنامه نگاری، عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان اروپا، نایب رئیس انجمن ورزشی نویسان روسیه وعضو کمیته مطبوعات فدراسیون جهانی والیبال است.

*دیگر اعضای کمیسیون مذکور نیز عبارتند از:

خولیو آرتورو آمادور(مکزیک)؛ دبیر کمیته مطبوعات کنفدراسیون والیبال آمریکای شمالی و مرکزی(نورثکا) و عضو کمیته مطبوعات FIVB

امیر طلوع کیان(ایران)؛ مدرس، مربی و روزنامه نگار بین المللی والیبال، سردبیر فصلنامه دنیای والیبال و مشاور رسانه ای ریاست فدراسیون والیبال ایران

جان لوکا پازینی(ایتالیا)؛ سردبیر ورزش های توپی روزنامه گازتادلواسپورت

خالد عرباس(فلسطین)؛ مدرس روزنامه نگاری و فعال حقوق بشر
همچنین دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در پیامی این موفقیت را به امیر طلوع کیان تبریک گفت:

جناب آقای امیر طلوع کیان
انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان عضو کمیسیون والیبال انجمن جهانی روزنامه نگاران ورزشی تبریک می گویم. اینکه بالاترین نهاد یک صنف فعال و پر تلاش، یک ایرانی را شایسته دریافت کرسی بین المللی در والیبال می داند، افتخاری است هم برای جامعه روزنامه نگاری کشور و هم برای خانواده والیبال ایران. امیدوارم در زمینه سازی و برنامه ریزی برای انعکاس هرچه مناسب ترِ فعالیت ها و رویدادهای جهانی والیبال، به ویژه آنچه به کشور عزیزمان؛ ایران اختصاص دارد، در پناه خداوند متعال موفق و سربلند باشید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار