|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۸۹

۴۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال نیجریه معتقد است مشکل تیم های آفریقایی در جام جهانی برنامه ریزی ضعیف است.

به گزارشخبرگزاری فارس، ساندی اولیسه اعلام کرد که زمان آن رسیده که یک تیم آفریقایی قهرمان جام جهانی شود. اولیسه در گفت و گویی اعلام کرد که در گذشته تدارکات و برنامه ریزی ضعیف نقش مهمی در این مسئله ایفا می کرد که تیم های آفریقایی نتوانند از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی بالاتر بروند.

وی اظهار داشت: من فکر می کنم یک کشور آفریقایی بالاخره قهرمان جام جهانی می شود. گفتن آنچه اکنون کم داریم، ساده است. چیزی که اشتباه است این است که خوب برنامه ریزی نمی کنیم. ما برنامه ریزی را خیلی عقب می اندازیم.

اولیسه ادامه داد: آفریقایی ها باید یاد بگیرند چگونه به حریفشان فشار بیاورند. فوتبال اکنون تغییر کرده است. فوتبال دیگر این نیست که شما بازیکنانی را انتخاب کنید و از آنها انتظار داشته باشید عالی کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون همه چیز بیشتر بر پایه کار تیمی، پویایی تیمی، نقشه تیمی و چیزهایی است که برای آنها برنامه ریزی می شود مانند اینکه چگونه به حریف نگاه کنید و پادزهر ستاره های رقیب را پیدا کنید.

کاپیتان سابق تیم ملی نیجریه اضافه کرد: وقتی صحبت از قدرت بدنی و سرعت می شود، نمی توانید بهتر از آفریقایی ها باشید اما چیزی که اکنون کم داریم دانش تکنیکی و تاکتیکی است که آن را به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار