|
|
کدخبر: ۱۶۸۶۹۹

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ما نیاز به زمان داریم تا با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان، شرایط فوتسال ایران را بهتر از گذشته کنیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید رضا افتخاری با اشاره به اولین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی برابر اندونزی بسیار راحت بود. در این بازی زمان هایی را شاهد بودیم که بازیکنان موقعیت ها را از دست می دادند یا کمی بی احتیاط بازی می کردند.

وی افزود: بی دقتی و بی احتیاطی بازیکنان به این دلیل بود که خسوس نفرات دوم و سوم خود را به زمین مسابقه فرستاد تا آنها را ارزیابی کند، ضمن اینکه تیم ها همه با قدرت در این بازی ها ظاهر شده اند و نباید آنها را دست کم گرفت. تیم اندونزی پیش از شروع بازی ها در تایلند برابر این تیم یک دیدار دوستانه برگزار کرد که در این بازی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد، پس اندونزی دیگر آن تیمی نیست که برابر ایران به میدان بیاید و ۱۰ گل بخورد و برود.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان یادآور شد: معتقدم جوانگرایی که سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داده، جواب خواهد داد. ما نیاز به زمان داریم تا با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان، شرایط فوتسال ایران را بهتر از گذشته کنیم.

افتخاری همچنین در خصوص دومین دیدار تیم ملی ایران برابر چین گفت: کادر فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده و شناخت بسیار خوبی از چین دارند اما باز هم می گویم تیم ها همه برای قهرمانی آماده شده اند. ما نیز امکانات خوبی را برای تیم ملی فوتسال فراهم کرده و امیدوار هستیم با دست پر به ایران بازگردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار