|
|
کدخبر: ۱۶۸۷۷۴

دبیر هیأت دوچرخه سواری استان آذربایجان در خصوص وضعیت تیم های تبریزی در لیگ برتر گفت: امسال تیم های پتروشیمی و شهرداری به دنبال کسب مقام های اولی و دومی لیگ هستند.

ناصر هوشیار دبیر هیأت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار کرد: رکاب زنان شهرداری و پتروشیمی، تمامی از ورزشکاران بومی هستند که در بخش جاده از کیفیت بالایی برخوردارند و هدف اصلی این دو تیم مخصوصا شهرداری تبریز بر روی بخش جاده است که بتواند مقام خوبی را با توجه به مدت حضور کمی که در لیگ حضور دارد از خود برجای گذارد و این امر شدنی است زیرا بهترین نفرات دراین دو تیم رکاب می زنند و نتایجی که در تورهای بین المللی به دست آمده نشان دهنده این امر است.

وی در ادامه افزود: تیم شهرداری و پتروشیمی برای حضور در لیگ به تهران اعزام شده اند و پنج شنبه و جمعه در ورامین در بخش جاده رکاب خواهند زد و شنبه و یکشنبه نیز در پیست ورزشگاه آزادی با رقیبان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از اهداف اصلی شهرداری حضور در تور بین المللی آذربایجان است که میزبانی خود ما است و ۲ تیم تبریزی با تمام قدرت در این تور شرکت خواهند کرد تا بتوانند جزو سه تیم برتر این تیم باشند.

وی در خصوص حضور موفق شهرداری تبریز در تور بین المللی فلیپین خاطرنشان کرد: شهرداری یک تیم تازه تأسیس است که دومین حضور بین المللی خود را در تورهای بین المللی پشت سر گذاشت و پیش از آن نیز در تور تایوان حضور به هم رسانده بود.

هوشیار در ادامه افزود: حضور در این تور اولین برنامه سال ۹۳ شهرداری بود که توانست در نتیجه گل تیمی اول شود و از ۱۰ رکاب زن، ۴ نفر از نفرات برتر حاضر در تور بودند و بعد از تور آذربایجان اگر فاصله کمی بین این تور با تور سینکارا اندونزی قطعا در آن نیز شرکت می کردیم.

هوشیار در خصوص حضور پتروشیمی در تور بین المللی ‍ژاپن تصریح کرد: پتروشیمی تبریز به دلیل آن که از تیم های برتر آسیا است به اکثر تورهای معتبر دعوت می شود و همیشه حضوری موفق را از خود به جای گذاشته است، اما شهرداری به دلیل تازه تأسیس بودن فعلا نمی تواند در تمامی رقابت ها حضور پیدا کند، اما برای اینکه تیم شهرداری در شرایط مسابقه قرار داشته باشد و رکاب زنان ما بعد از تور آذربایجان و مسابقات لیگ در ۲ تور دیگر نیز شرکت خواهیم داد که یکی از آن ها تور بین المللی چین خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار