|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۱۴

۴۰ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

دبیر فدراسیون فوتبال نیجریه از مردم این کشور خواست انتظار زیادی از تیم ملی این کشور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نداشته باشند.

به گزارشخبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال نیجریه هشدار داد که هواداران باید انتظارات فراوانشان از تیم ملی فوتبال را در آستانه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پایین بیاورند.

موسی آمادو، دبیر فدراسیون فوتبال نیجریه در حالی که درباره انتظارات از فدراسیون صحبت می کرد، توصیه کرد که مردم فوتبال دوست نیجریه انتظارات زیادی از تیم ملی کشورشان در رقابت های جام جهانی که از ۱۲ ژوئن در برزیل آغاز می شود، نداشته باشند.

به هر حال آمادو اعلام کرد که فدراسیون، مانند تمام مردم نیجریه می خواهد که عقاب ها با صعود به مرحله یک چهارم نهایی، عملکردی بهتر از سایر کشورهای آفریقایی در این مسابقات داشته باشند.

وی اعلام کرد که هماهنگی ها برای تضمین اینکه مردان کشی به خوبی برای این مسابقات آماده شده اند، انجام شده، وی اظهار داشت: تمام کاری که ما انجام می دهیم این است که تضمین دهیم تیم به خوبی برای مسابقات آماده شده تا بهترین عملکردش را در برزیل داشته باشد زیرا ما محیط خوبی را برای درخشش آنها فراهم کرده ایم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار