|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۴۴

سرمربی تیم ملی زیر ۱۵ سال معتقد است برپایی اردوها و بازیهای تدارکاتی به آمادگی بازیکنانش در رقابتهای المپیک زیر ۱۵ سال کمک بسزایی می کند.

به گزارشگروه ورزشی یاشگاه خبرنگاران؛علی طهماسبی سرمربی تیم ملی زیر ۱۵ سال درباره برگزاری اردوی ۵ روزه در مشهد گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. این اردو با دو هدف آمادگی جسمانی و فنی و تقویت ذهنی و معنوی بازیکنان برگزار شد. در این اردو سعی ما بر این بود تا بازیکنان تمرینات بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهند که خوشبختانه روز به روز نیز بهتر می شوند.
وی افزود: ما در این اردو دو بازی تدارکاتی با تیم امید حرفه ای مشهد و تیم جوانان سایپا برگزار کردیم که باز اول با تساوی دو بر دو و بازی دوم با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم ملی زیر ۱۵ سال به پایان رسید. ما نیاز داریم تا بازیکنان مرتبا در شرایط بازی قرار بگیرند و مشکلات فنی و تکنیکی شان مشخص شود. این اردو نیز کمک خوبی به بازیکنان از لحاظ فنی کرد و ما نیز توانسیتم تا حدودی ملی پوشان را محک بزنیم اما نیاز داریم تا بازیها و اردوهای مداوم داشته باشیم تا به اوج آمادگی بریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال در پایان گفت: اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال از ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد و پیش بینی چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کاریمان قرار دارد که در پس از تائید، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار