|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۷۳

باشگاه با ابراهیم زاده صحبت کرده است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به دنبال آن هستیم تا تیم ما به دوران اوج بازگردد.

علی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: صبح امروز(شنبه) با سعید آذری جلسه داشتم و به من مأموریت داده شد تا به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن کار خود را آغاز کنم. اکنون منتظر هستیم تا سرمربی تیم هم انتخاب شده و سپس برای جذب بازیکنان جدید پای کار بیاییم.

وی در مورد اینکه انتخابش مقدمه ای برای آمدن منصور ابراهیم زاده به ذوب آهن است، تصریح کرد: می دانم که ابراهیم زاده گزینه ذوب آهن است و باشگاه با او صحبت کرده اما از انتخاب سرمربی ذوب آهن خبری ندارم و شاید باشگاه گزینه های دیگری هم داشته باشد. همانطور که پیش از این اعلام شده سرمربی تیم روز ۲۰ اردیبهشت معرفی خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اینکه انتظار از این تیم بازگشت به روزهای موفقیتش است به تسنیم گفت: تیم ها در هر فصل سه چهار تغییر انجام می دهند، به هر حال ذوب آهن به نایب قهرمانی ایران و آسیا رسیده اما از آن تیم بالغ بر ۱۰ بازیکن جدا شدند. رساندن این ذوب آهن به آن شرایط زمان بر است. همان تیمِ ذوب آهن هم محصول دو سه سال کار برنامه ریزی شده بود و اکنون هم باید این مراحل طی شود اما بی تردید هدف ما بازگشت تیم به دوران اوجش است و البته راه آن هم بستن تیمی خوب است.

شجاعی افزود: از هواداران هم می خواهیم که همراه تیم خود باشند و ما را حمایت کنند تا دیگر استرس دو سال گذشته را نداشته باشیم و به جای نگرانی از سقوط برای موفقیت و رفتن به آسیا بجنگیم.

وی در مورد اینکه آمدنش به جای فروتن دوستانه بوده یا باید منتظر اختلاف میان آنها بود، خاطرنشان کرد: من و فروتن دوست هستیم. زمانی من مربی تیم بودم و او سرپرست بود. هر دو نفرمان ذوب آهنی هستیم و من از همین ذوب آهن به جام جهانی رفتم. فروتن بعد از من سرپرست ذوب آهن شد و اکنون هم من به جای او آمدم اما این موارد سبب کدورت نخواهد شد و من برای او در هر کجا که هست آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار