|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۱۴

با شاگردانم در شهریار می توانم یک تیم ملی تشکیل دهم!

خبرگزاری تسنیم: مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آغازین روزهای فعالیتش در این سِمت اظهار نظر منحصر به فردی کرده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ناصر نوربخش درمورد آخرین شرایط تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: پس از ایجاد تغییرات در یک تیم بی تردید بسیاری از ورزشکاران نیز تغییراتی خواهند داشت، البته برخی از مسئولین بیشتر از بُعد سیاسی مسئولیت ها را قبول می کنند تا بُعد تخصصی به همین خاطر وقتی سیاسی فکر می کنند بیشتر به دنبال جو هستند.

وی افزود: محمد بنا هم در سال های گذشته زحمات زیادی کشیده اما باید به دنبال متخصصان اصلی باشیم. در سالیان گذشته افراد زیادی در این راه به بنا کمک کرده اند اما شاید نامی از آنها نباشد و افتخارات تنها متوجه یک نفر که در رأس هرم قرار دارد، شود.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: وجود چنین شرایطی طبیعی بوده و این موضوع اجتناب ناپذیر است و نباید ناراحت شویم. در سال هایی که کنار تیم ملی بودم در تمام رده ها و پست ها فعالیت کردم و از این نظر شناخت خوبی از تمامی رده ها دارم.

نوربخش در پاسخ به این سوال که آیا با پذیرفتن هدایت تیم ملی در این برهه زمانی و فاصله اندک تا جام جهانی ریسک نکرده است، عنوان کرد: مردم شرایط را درک می کنند و می دانند در این مدت کوتاه نمی توان کار خاصی انجام داد. مانند این است که وقتی سرمربی یک تیم فوتبال را تغییر می دهند مردم انتظار پیروزی داشته باشند. این افکار عام است که اطلاع و تخصصی در ورزش ندارد اما خوشبختانه جامعه کشتی می فهمد و اگر هم در این مدت مورد سرزنش قرار گیرد مهم نیست و مهم این است که حتی اگر بتوانم یک درصد کمک کنم این کار را انجام دهم.

وی گفت: امیدوارم حضور قدرتمندی در جام جهانی داشته باشیم حتی اگر به برخی از جوانان در این رقابت ها میدان بدهیم و نتیجه هم نگیریم از نظر من نتیجه مناسبی است و بی تردید می تواند برای آینده تیم نیز مفید باشد.

نوربخش در پاسخ به این سوال که آیا همکاران خود را نیز برای حضور در تیم ملی انتخاب کرده اید، تصریح کرد: نفراتی که در گذشته کنار تیم حضور داشتند در جام جهانی هم همراه ما خواهند بود. جام جهانی به صورتی است که نیاز به تعداد زیادی مربی نیست و همین نفراتی که در کنار تیم بودند بار دیگر به ما کمک خواهند کرد. فعلا انتخاب و انتصاب خاصی نخواهیم داشت و این موضوع را به آینده موکول می کنیم.

وی ادامه داد: تمرین اصلی ما از امروز با اضافه شدن سایر نفرات آغاز خواهد شد و من با شاگردان خودم که در شهریار تمرین می کنند، می توانیم یک تیم ملی تشکیل دهیم و نیازی به کسی نداریم اما با این حال هر کشتی گیری که احساس کند می تواند کمک کند و خوب باشد و قبلا در اردو حضور داشته در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. محدودیتی برای حضور کشتی گیران شاخص نداریم اما نفراتی که برای جام جهانی انتخاب شدند مشخص هستند و اگر کسی نخواهد کشتی بگیرد نفراتی که نسبت به بقیه بهتر هستند جایگزین آنها خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار