|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۲۲

آینده ذوب آهن درخشان است

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعلام کرد با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ قراردادش می تواند از این تیم جدا شود.

سینا عشوری در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: من در این مورد اطلاعات قطعی ندارم اما تا آنجایی که شنیده ام امیر قلعه نویی، منصور ابراهیم زاده و یحیی گل محمدی گزینه های باشگاه هستند. امیدوارم هر شخصی که مسئولان باشگاه برای هدایت تیم انتخاب می کنند، انتخابش برای باشگاه خیر باشد و بتواند سال بعد ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برساند. ما بازیکنان هم اگر شرایط مهیا بود، مطمئناً زیر نظر مربی که باشگاه انتخاب خواهد کرد تمام تلاش خود را برای موفقیت ذوب آهن انجام می دهیم.

وی در پاسخ با این پرسش که «امیدی به این هست که ذوب آهن بار دیگر به عنوان مدعی در لیگ برتر مطرح شود؟»، گفت: شما شک نکنید فصل بعد ذوب آهن جزو سه چهار تیم صدر جدول خواهد بود. با تغییراتی که در باشگاه رخ می دهد و نگاهی که در باشگاه وجود دارد به شخصه آینده این تیم را روشن می بینم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن از بازگشت دوباره منصور ابراهیم زاده به این تیم استقبال کرد و گفت: منصور ابراهیم زاده مربی است که سال ها در ذوب آهن کار کرده و سابقه درخشانی در این تیم دارد. فکر می کنم با توجه به شناختی که ابراهیم زاده از ذوب آهن دارد بتوانند کارهای خوبی در این تیم انجام دهد.

«آیا در صورت بازگشت ابراهیم زاده به ذوب آهن می توانیم بار دیگر شاهد آن تیم رویایی سال های اخیر باشیم؟»، عشوری در پاسخ به این سؤال گفت: با آمدن ابراهیم زاده انتظار داریم ذوب آهن بار دیگر اوج بگیرد. بازیکنان بزرگی از ذوب آهن جدا شده اند اما مسئولان باشگاه می توانند با برگرداندن برخی از آنها و اضافه کردن چند بازیکن خوب دیگر تیم قدرتمندی را در اختیار ابراهیم زاده بگذارند که بازهم در ایران و آسیا مدعی باشد.

وی در خصوص آینده خود در تیم ذوب آهن گفت: من با باشگاه قرارداد دارم اما می توانم با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم بازیکن آزاد شوم. باید با باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم آینده چه می شود. اگر به توافق رسیدیم خوشحال می شوم در خدمت تیم باشم ولی در هر صورت برای ذوب آهن آینده درخشانی را پیش بینی کرده و آرزو می کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار