|
|
کدخبر: ۱۷۰۲۴۴

بازیهای سوم و چهارم فینال سوپرلیگ بسکتبال؛

بعد از برگزاری ۲ دیدار فینال در ماهشهر، نوبت به تیم مهرام رسید که در فینالهای سوم و چهارم میزبان باشد. پتروشیمی بندرامام با ذخیره ۲ برد به این بازیها پا می گذارد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام، بیشترین استفاده را از ۲ میزبانی فینال در ماهشهر با کسب ۲ برد کرد و حالا در بازیهای سوم و چهارم نوبت به مهرام رسیده تا از میزبانی خود استفاده کند.

در صورت پیروزی مهرام در هر دو دیدار تهران علاوه بر تساوی ۲ بر ۲، تکلیف فینال به بازی ششم کشیده می شود و دیدار پنجم در ماهشهر فرق چندانی برای هیچ کدام از دو تیم نخواهد داشت. پتروشیمی در این شرایط کار سختتری برای قهرمانی پیدا می کند چرا که حتی در صورت پیروزی در بازی پنجم، باید یک بار دیگر هم به تهران بیاید.

اما در صورتی که هرکدام از تیمها یک بار در دیدارهای سوم و چهارم برنده شوند، پتروشیمی تنها یک برد دیگر برای قهرمانی لازم خواهد داشت و مهرام مجبور به پیروی در هر سه دیدار بعدی می شود.

در آخرین احتمال هم تیم پتروشیمی با به دست آوردن ۲ برد در دیدارهای تهران به صورت مستقیم قهرمان لیگ خواهد شد.

*گیبسون، صمد و حدادی!


جاناتان گیبسون آمریکایی نقش زیادی در پیروزیهای پتروشیمی در ماهشهر داشت و از طرفی نقش صمد و حدادی نیز در بازی مهرام بیش از سایرین پررنگ به نظر می رسد.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام بیشتر از همه به نوع دفاع پتروشیمی در دو دیدار اول اشاره داشت که ۵ بر ۲ حدادی و نیکخواه را دفاع می کردند و سایر بازیکنان تیم آزاد بودند که تیم مهرام استفاده ای از این شرایط نکرد.

به این ترتیب مهرامی ها با نقشه ای برای سایر بازیکنان در زمان دفاع شدن ۲ ستاره دیگر خود به بازی خواهند آمد و از طرفی تا بازی سوم فرصت بهتری برای آمادگی مهار گیبسون به وجود می آید.

هر چند تیم ماهشهری که به خوبی از یار خارجی خود در ۲ بازی اول بهره برد مطمئنا نقشه های دیگری بر مبنای بازیکنان دیگرخود خواهد داشت.

*فرار از ماهشهر!

یکی از مهمترین نقاط اطمینان پتروشیمی در بازیهای اول، حضور تماشاگران این تیم بود که البته گویا شعارهای آنها نیز برای بازیکنان مهرام آزاردهنده بود و بیشتر واکنشهای بازی اول که به دریافت تکنیکال ختم شد نیز به این موضوع مربوط بوده است. در هر حال حسن بازی در تهران برای مهرام، دوری از تماشاگران حریف است. مهرام در دو دیدار اول فینال سال قبل نیز موفق به شکست پتروشیمی در ماهشهر نشده بود.

اما نکته منفی میزبانی مهرام نیز نداشتن تماشاگران مشابه در تهران است. به خصوص که بازی سوم به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد که روی حضور تماشاگران تاثیرگذار است.

*بازی دوم رده بندی در اصفهان

نیم ساعت بعد از بازی فینال، دو تیم دانشگاه آزاد و ذوب آهن برای دومین بار در بازیهای رده بندی سومی به مصاف هم می روند. ذوب آهن میزبان این بازی در سالن ملت اصفهان است و به برد برای تساوی با دانشگاه آزاد نیاز دارد.

در صورت پیروزی ذوب آهن، بازی سوم تعیین کننده تیم سوم لیگ خواهد بود اما با برد دانشگاه آزاد، مقام سوم لیگ به این تیم می رسد.

*برنامه دیدارهای فینال و رده بندی:


دوشنبه ۱۵ اردیبهشت

فینال سوم: مهرام - پتروشیمی بندرامام، ساعت ۱۵:۳۰

دیدار رده بندی سومی: ذوب آهن – دانشگاه آزاد، ساعت ۱۶

سه شنبه ۱۶ اردیبهشت

فینال چهارم: مهرام – پتروشیمی بندرامام، ساعت ۱۷


انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار