|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۱۹

برای حضور در مسابقات جام جهانی

خبرگزاری تسنیم: ملی پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان صبح فردا(دوشنبه) تهران را به مقصد کشور لهستان ترک می کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، این مسابقات به منزله انتخابی قهرمانی جهان و پاراآسیایی کره جنوبی است و فرصتی است تا کلاس بندی ورزشکاران انجام شده و سهمیه های مورد نیاز برای رقابت های قهرمانی جهانی آلمان(تیرماه ۹۳) و پاراآسیایی کره جنوبی به دست آید.

تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی لهستان در رشته های P۱، P۲، R۲، R۳، R۴، R۵، FTP، FTR۱، FTR۲ با حریفان خود از ۲۴ کشور دنیا به رقابت خواهند پرداخت.

مجید فلاح اردشیر، الناز عونی، معصومه سلیمی(آذربایجان شرقی)، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری نیا، هادی نجفی ملکی(تهران)، اکبر عالی پور، معصومه خدابخشی(لرستان)، ساره جوانمردی، زهرا قاضی عسگر، عطاالله زارعی(فارس)، عالیه محمودی، سیده اعظم رضایی(مازندران) و صدریه پرهیز(ایلام)، ۱۴ ملی پوشی هستند که به این رقابت ها اعزام می شوند.

هدایت ملی پوشان تیم تیراندازی بر عهده حسین امیری به عنوان سرمربی و کبری غیاثی و آیت الله حیدری به عنوان مربیان تیم ملی است.

پس از ورود تیم های شرکت کننده و انجام کلاس بندی و تمرینات رسمی، رقابت های جام جهانی تیراندازی از روز جمعه آغاز خواهد شد و تا ۲۲ اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار