|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۲۵

رئیس فدراسیون فوتبال در نمایشگاه کتاب حاضر شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز(یکشنبه) به مصلی بزرگ تهران رفت تا بازدیدی از برخی غرفه های نمایشگاه کتاب داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ساعت ۱۵:۳۰ امروز(یکشنبه) در محل نمایشگاه کتاب حاضر شد و به بازدید از برخی بخش های نمایشگاه پرداخت.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره نمایشگاه کتاب چیست، اظهار داشت: به نظرم مصلی جای خوبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب است، آنهم به این دلیل که دیگر ترافیک نمایشگاه به سمت سئول که محل فدراسیون فوتبال است، نمی آید!

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قرار گرفتن دو نام فرهنگ و اقتصاد در نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در جایی از بیانات رهبری دیدم که فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است. قطعاً برگزاری نمایشگاه کتاب و فعالیت در این حوزه به ارتقای فرهنگی ما کمک خواهد کرد.

کفاشیان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا از اینکه کارلوس کی روش مشغول نوشتن خاطرات خود است خبر دارد پاسخ داد: واقعاً کی روش دارد چنین کاری انجام می دهد؟! من که از این موضوع خبر نداشتم.

وی همچنین در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه کتاب با حسن رنگرز و مجید خدایی از پیشکسوتان کشتی روبرو و با آنها به گفت وگو پرداخت.

به گزارش تسنیم، در جریان بازدید کفاشیان از نمایشگاه کتاب، کتاب " خاطرات محمد هاشمی " و همچنین کتاب " بورخس علیه بورخس " از جمله کتاب هایی بود که مورد توجه رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

در ادامه کفاشیان که از سوی شهاب عزیزی خادم، عضو هیئت رئیسه فدراسیون، همچنین ملامحمد و حسینی مسئولان فرهنگی و روابط عمومی فدراسیون فوتبال همراهی می شد در غرفه مخصوص فدراسیون فوتبال در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کرد.

او در این حضور از عکس های داخل غرفه که متعلق به دیدارهای تیم ملی در مسیر راهیابی به جام جهانی بود، بازدید کرد.

در این غرفه برخی از پیشکسوتان فوتبال ایران از جمله حمید جاسمیان، فرامرز ظلی و حسن روشن حضور داشتند. مجید خدایی و حسن رنگرز هم در این بازدید به رئیس فدراسیون فوتبال ملحق شدند. مهدی حب درویش، رکورددار روپایی جهان هم از جمله افرادی بود که در غرفه تیم ملی حضور داشت و با انواع توپ های بزرگ و کوچک مشغول روپایی زدن بود. حامیان تیم های ملی هم در غرفه مخصوص فدراسیون فوتبال و تیم های ملی حضور داشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار