|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۴۵

صعود آنچلوتی تا حد بهترین مربی جهان

افشین قطبی، امیر قلعه نویی و حسین فرکی در تازه ترین رنکینگ مربیان برتر فوتبال جهان سقوط کردند و کارلو آنچلوتی بهترین مربی جهان شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، در جدید ترین رده بندی مربیان فوتبال جهان توسط سایت مربیان، افشین قطبی که هدایت تیم ژاپنی شیمیزو اس پولس را برعهده دارد، ۳۱۵۸ امتیاز کسب کرد.

مربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس که هفته گذشته در رده ۲۱۴ حضور داشت، با ۴ پله تنزل در جایگاه ۲۱۸ قرارگرفت.

*قلعه نویی و سقوط ۵۷ پله ای

همچنین امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال تهران نیز با سقوط ۵۷ پله ای مواجه شد. وی در این فهرست ۲۲۳۱ امتیاز کسب کرد و از رده ۲۵۸ تا ۳۱۵ سقوط کرد.

همچنین حسین فرکی که تیم فولاد اهواز را امسال به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رساند، از رده ۳۱۴ تا ۳۱۷ با ۳ پله سقوط مواجه شد. و

وی برای این منظور ۲۲۲۴ امتیاز بدست آورد.

اتفاق مهمی که در رد ه بندی کلی مربیان جهان روی داد، سبقت گرفتن کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود که از رقیب اتلتیکومادریدی اش جلو زد و در صدر بهترین مربیان جهان قرارگرفت.

*آنچلوتی مزد برد مقابل بایرن را گرفت

«کارلتو» که سه شنبه شب گذشته موفق به انجام کاری بزرگ شد و با کسب برد ۴ بر یک در ورزشگاه آلیانس آره نا، بایرن مونیخ را شکست داد و حذف کرد تا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بشود، صاحب ۱۷۸۲۴ امتیاز شد و در صدر فهرست مربیان برتر جهان جای گرفت.

این اتفاق در حالی روی داد که او در رده دوم قرار داشت.

همچنین دیگو سیمئونه، مربی موفق آرژانتینی اتلتیکومادرید با یک پله صعود به رده دوم این جدول رسید. وی که ۱۷۵۰۷ امتیاز کسب کرد، پیش تر در رده سوم حضور داشت اما به لطف برتری مقابل چلسی موفق شد.

در این گزینش خرادو مارتینو، مربی آرژانتینی بارسلونا از رده اول به سوم سقوط کرد. وی صاحب ۱۷۴۸۷ امتیاز کسب کرد.

در این فهرست گواردیولا(بایرن)، خسوس(بنفیکا)، مورینیو(چلسی، ونگر(ارسنال)، کلوپ(دورتموند)، کونته(یوونتوس) و بلان(پاری سن ژرمن) در رده های چهارم تا دهم ایستادند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار