|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۴۸

مسابقات والیبال جام باشگاههای جهان؛

تیم والیبال متین(ایران) در دومین دیدار خود از سری مسابقات جام باشگاههای جهان مقابل نمایند پورتوریکو به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کرد.

جهانگیر سید عباسی، مربی بین المللی والیبال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: سطح والیبال برزیل و پورتوریکو تفاوت های بسیار زیادی دارد و این امر باعثشد تا تیم متین در هر یک از دیدارها نتایج کاملا متفاوتی را به دست آورد والیبال برزیل از نظر سیستم و تاکتیک در اوج والیبال جهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: در کسب نتایج خوب از سوی تیمها عوامل مختلفی از قبیل اختلاف زمان، هماهنگی بازیکنان با شرایط آب و هوایی و… تاثیرگذار است اما به نظر من اساسی ترین عامل که باعثکسب نتیجه یک تیم از جمله برزیل و روسیه می شود همین تفاوت سطح والیبال است.

وی گفت: والیبال روسیه و برزیل تا حدودی در یک سطح قرار دارند اما با این تفاوت که روس ها از نظر فیزیکی نسبت به تمامی تیم ها حتی برزیلی ها برتری دارند.

وی بازی با نماینده روسیه را هم سخت و سنگین عنوان کرد و گفت: ارائه یک بازی خوب مقابل روس های مدعی هم کار سختی است مگر آنکه آنها با بازیکنان خوب و مطرح خود به برزیل نیامده باشند در صورتی که بعید می دانم این اتفاق بیافتد چون توان والیبال روسیه بسیار بالا است.

مربی بین المللی والیبال درادامه اظهار داشت: تیم متین ورامین در این دوره از مسابقات جام باشگاه های جهان بدون بهره گیری از مهره های کلیدی خود شرکت کرده است چون اکثر آن ها در اردوی تیم ملی هستند نبود یارهای کلیدی متین تاثیرگذار است ولی حضورشان هم باعثاز بین رفتن اختلاف سطح والیبال ما بار برزیل و یا روسیه نمی شود.

عباسی افزود: این رقابت ها در قالب مسابقات جام باشگاه های جهان است یعنی بهترین های جهان در این پیکارها حاضر شوند ما اگر درگروه های دیگر حضور داشتیم باز هم کار راحتی نداشتیم چون درآن گروه با ایتالیا هم گروه می شدیم.

وی تصریح کرد: تیم های باشگاهی ایتالیا بهترین والیبال جهان هستند پس نباید اذعان کرد که اگر در گروه دیگر مسابقات قرار داشتیم به طور قطع به مرحله رده بندی صعود می کردیم.

عباسی گفت: به نظرمن همین که ما در مسابقات جام باشگاه های جهان حضور داردبه معنای بلوغ والیبال ایران است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار