|
|
کدخبر: ۱۷۳۱۱۳

در حال به روزرسانی

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی همچنان باز است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، کارلوس کی روش در خصوص اردوی چند روزه تیم ملی در تهران پس از برگزاری اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: خیلی ساده بگویم که قرار است در این چند روز سخت کار کنیم. ما برنامه ریزی کرده و خوشحالیم که می توانیم از زمین ورزشگاه آزادی که استانداردهای جهانی را دارد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی هدف گذاری برای جام جهانی شده است، ادامه داد: پس از اردوی آفریقای جنوبی ۴،۵ روز استراحت داشتیم اما اکنون پس از چند روز تمرین در تهران خودمان را برای اردوی اتریش آماده می کنیم. ما تمریناتمان را با ۱۸ بازیکن در تهران آغاز می کنیم و امیدواریم که همه بازیکنان بتوانند به اردوی ما اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا سایر لژیونرهای تیم ملی از جمله جواد نکونام، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه در اردوی تیم ملی در اتریش حضور دارند؟ گفت: نهایتا ۱۸ ماه می تیم کاملی را در اختیار خواهیم داشت البته چند بازیکن پس از اتمام بازیهای تیم های باشگاهی خود نیاز دارند که یکسری از کارهای خود را انجام دهند.

کی روش در مورد شایعه دعوت وی از الکس فرگوسن عنوان کرد: اطلاعی از منشأ این خبر ندارم و شما می توانید از کسانی که این موضوع را مطرح کردند بپرسید.

وی همچنین در مورد اینکه ادو چه کمکی به تیم ملی ایران می تواند انجام دهد، اظهار داشت: او مدیر ورزشی کورینتیاس است و از افرادی است که در گذشته بازیکن خوبی بود و دوست خوب من است و قرار است در مسائل اداری در برزیل به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا افراد خط خورده شانس حضور دوباره در تیم ملی را دارند، گفت: مهلت پایانی فیفا برای فرستادن لیست ۳۰ نفره ۱۳ می است و تا آن موقع درهای تیم ملی باز است و اگر فرآیند منطقی را دنبال کنیم ما در اردوی قبلی تعدادی بازیکن داشتیم و آنها در این اردو تعدادشان به ۲۸ نفر می رسد مسلما بازیکنی که در اختیار تیم ملی بودند اولویت دارند.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار