|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۳۹

مرزبان:

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با اتحاد در کنار یکدیگر می توانیم برای فوتبال مشهد اعتبار رقم بزنیم.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده، پس از اعلام لیست بازیکنان تیم پدیده از سوی علیرضا مرزبان سرمربی جدید تیم ضمن اعلام نحوه انتخاب بازیکنان اظهار داشت: کمیته ای فنی جهت آنالیز بازیکنان تشکیل شد و براساس این محور اعضای کمیته به بازیکنان منتخب رای مثبت دادند از بازیکان دعوت بعمل آمد و در محل باشگاه قرارداد فی مابین امضا گردید.

علیرضا مرزبان در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: ما خط مشی را پیش می گیریم که مجموعه پدیده مشخص می کند و تمام سعی خود را خواهیم کرد که فوتبالی اخلاق مدار و با کیفیت رابه نمایش بگذاریم. ما نباید به مجموعه پدیده فقط به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کنیم مجموعه پدیده باعثشد سطح اشتغالزایی در کشور افزایش پیدا کند و حضور تیمی مثل پدیده در صدر جدول برای ما در رده دوم اهمیت قرار دارد زیرا مهمترین بحثمجموعه پدیده بعد انسانی آن است.

سرمربی جدید تیم افزود: یکی از وظایف اصلی باشگاه تشکیل آکادمی و توسعه برای تیم های پایه پدیده می باشد و باید بتوانیم با بارورکردن استعدادهای نهفته در استان خراسان فوتبال استان را رونق ببخشیم و از این طریق با راغب کردن جوانان به سمت ورزش معضلات اجتماعی را کاهش و یا حل نماییم.

مرزبان اظهار داشت: من اولین تجربه سرمربی گری خود را در پایتخت معنوی ایران آغاز می کنم و این برای من یکی از افنخارات محسوب می شود. مشهد به عنوان یکی از شهرهای زیبای ایران لیاقت این را دارد که در لیگ برتر ایران فوتبالی زیبا و مبتنی بر اصول حرفه ای را داشته باشد و امیدوارم به برکت همجواری با علی ابن موسی الرضا(ع) و حمایتهای خوب و بی دریغ مشهدی ها برای این تیم نوظهور در لیگ برتر، اعتبار ببخشیم.

در پایان مرزبان در خصوص انتخاب دستیارانش در این تیم تصریح کرد: علی نظرزاده و مجتبی سرآسیابی که از سال قبل با ما در پدیده بودند در کادر جدید خواهند ماند و مجید نوروزی، محمد بابایی و سعید عزیزیان هم در کادر فنی جدید نیز حضور دارند. همچنین برای تکمیل کادر فنی با توماس هسلر یک از بزرگترین بازیکنان تاریخ دهه ۹۰ آلمان، رودیگه آبرامژیک بازیکن تیم ملی آلمان و سرمربی باشگاه های لتونی و برندکراوس سرمربی سابق تیم گلادباخ، دورتموند، ساراگوسا و مذاکراتی انجام شده که یکی از این گزینه ها به زودی کارش را با باشگاه پدیده آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار