|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۸۱

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال پس از تمرین امروز با بازیکنان به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان که در لحظات پایانی تمرین امروز تیم ملی به ورزشگاه آزادی آمده بود در پایان تمرین با بازیکنان به گفت وگو پرداخت.

او با بازیکنانی چون تیموریان، خلعتبری و ماهینی جداگانه صحبت کرد و همچنین با سایر بازیکنان نیز گفت وگو کرد. در این گفت وگو که بیشتر به درددل شبیه بود بازیکنان درباره نیازهای خود در اردوی اتریش با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردند.

زمانی که کارلوس کی روش قصد ترک محل تمرین را داشت کفاشیان به سمت او رفت که کی روش بعد از سلام کوتاه و مختصر به سرعت از او فاصله گرفت و به سمت جوان معلولی رفت که در پایان تمرین با یک همراه به ورزشگاه آزادی آمده بود.

سرمربی تیم ملی دقایقی با این جوان به گپ زدن پرداخت و با او که از دیدن کی روش به وجد آمده بود عکس یادگاری انداخت. ابتدا کریم انصاری فرد قصد داشت این عکس یادگاری را بیندازد اما در نهایت دوربین را به حسینی مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال سپرد تا او این عکس یادگاری را بگیرد.

خبر دیگر اینکه هواداران علی کریمی بار دیگر با در دست داشتن عکس این بازیکن که در حال دست دادن با کی روش بود در محل تمرین حاضر شدند و از سرمربی تیم ملی خواستند او را دعوت کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار