|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۲۸

امضای تفاهم نامه فدراسیون ایران و کره جنوبی

تفاهم نامه همکاری ۲ فدراسیون فوتبال ایران و کره جنوبی به امضا رسید.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانامضای تفاهم نامه ایران و کره جنوبی در حوزه فوتبال بین دو رئیس فدراسیون تا لحظاتی دیگر در کمپ تیم های ملی به امضا خواهد رسید.

رئیس فدراسیون کره جنوبی، برای انجام اقدامات لازم جهت امضای تفاهم نامه به ایران سفر کرده است.
رئیس فدارسیون کره جنوبی گفت: این تفاهم نامه بین ۲ کشور تنها در حوزه فوتبال نیست و ۲ کشور تعامل زیادی در حوزه های ورزشی و غیر ورزشی دارند که حتی خیابانی به نام پایتخت ایران در کره جنوبی و خیابانی هم در ایران به نام پایتخت کره جنوبی دیده می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی کره جنوبی و تیم ملی ایران به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برسند و مهم این است که یک تیم آسیایی قهرمان جام جهانی شود!
رئیس فدراسیون کره جنوبی افزود: ما در حوزه های مختلف ورزش فوتبال با ایران همکاری خواهیم داشت و درباره فوتبال و فوتبال بانوان از آنها کمک و راهنمایی خواهیم گرفت و ایرانی ها هم می توانند از تجربیات ما در میزبانی جام جهانی ۲۰۰۲ بهره ببرند.
وی ادامه داد: ما بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ و قبل از برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا، با تیم ملی فوتبال ایران یک بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد.
همانطور که مستحضر هستید فدراسیون کره جنوبی و ایران به تازگی سند تفاهم همکاری امضا کرده اند و قصد داریم و مرحله به مرحه همکاری های خود را ادامه دهیم و نمی توانیم از هم اکنون انتظار داشته باشیم تا گام های بزرگی برداشته شود.
از نظر سخت افزاری تمام امکانات فوتبال ایران قابل تحسین است به ویژه این مهم در آکادمی فوتبال ایران پیشرفت چشم گیری داشته است.
هر ۲ فدراسیون تلاش می کنند تا مسئولیت خود را به خوبی در قبال مردم و تیم ملی فوتبال کشورشان انجام دهند و تلاش کنند تا تیم هایشان تا مرحله یک شانزدهم یا یک هشتم نهایی جام جهانی برسند.
**کفاشیان: با کره جنوبی تعامل خوبی داریم / کره ای ها به ما وابسته هستند
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: یک سند همکاری مهم با فدراسیون فوتبال کره جنوبی امضا کردیم تا بتوانیم تعامل خوبی با هم داشته باشیم.
علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تفاهم نامه فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال کره جنوبی در زمینه همکاری ها در خصوص تیم های ملی تمامی رده های سنی صورت گرفت به انضمام اینکه سعی داریم از تجارب یکدیگر هم در زمینه سخت افزاری و نیز نرم افزاری بهره ببریم.
وی تصریح کرد: ما به حمایت کره جنوبی در زمینه کسب کرسی های مختلف احتیاج داریم البته ما نیازمان فقط به خداست و این کره ای ها هستند که بیشتر به ما نیازمندند و آنها از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا کردند که در زمینه فوتسال و فوتبال ساحلی از ما کمک بگیرند و اینکه از ما درخواست داشتند تا مربی و بازیکنان خوبی را در این ۲ رشته در اختیارشان قرار دهیم.
وی افزود: قرار است یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال بزرگسالان کره جنوبی در مهر ماه یا آبان ماه سال جاری برگزار نماییم و بسیار خوشحال هستم که این گام مثبت میان طرفین صورت پذیرفت.
کفاشیان ادامه داد: به دلیل مشغله کاری و فراهم کردن زمینه مساعد برای پذیرایی مسئولان فدراسیون کره جنوبی نتوانستند به استقبال فوتسالیست های کشورمان بروم اما این قول را به هواداران فوتسال می دهم که هیچ تغییری در کاردرفنی تیم ملی فوتسال ایران به وجود نمی آید.
وی در پایان در خصوص مشکلات تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران بیان کرد: مشکلات تیم ملی کم کم درحال رفع شدن است که مهمترین موضوع دغدغه مالی فدراسیون برای برپایی مقدمات جام جهانی برزیل بود که امروز جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم و قرار شد که هرچه سریع تر اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد ضمن اینکه یکی دیگر از مشکلات تیم ملی، پیراهن بود که این موضوع نیز حل و فصل گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار