|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۶۴

نیمه نهایی لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: تیم های بسکتبال میامی هیت و سان آنتونیو اسپرز به فینال کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا رسیدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم های بسکتبال میامی هیت و سان آنتونیو اسپرز با کسب چهارمین پیروزی مقابل حریفان خود به فینال کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا رسیدند.

میامی هیت با حمایت ۱۹۶۱۵ تماشاگر سالن امریکن ایرلاینز با نتیجه ۹۶ بر ۶۴ میهمان خود بروکلین نتس را شکست داد تا یک پای فینال کنفرانس شرق NBA باشد. لبران جیمز در این بازی ۲۹ امتیاز و دواین وید ۲۸ امتیاز برای میامی کسب کردند. دواین وید در کوارتر اول بازی ۱۲ امتیاز کسب کرد که در ۱۷۹ مسابقه گذشته میامی، بی سابقه بوده است. میامی در فینال به مصاف برنده ایندیانا و واشنگتن می‎رود.

سان آنتونیو اسپرز دز سالن AT& T با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۲ میهمان خود پورتلند را شکست داد و راهی فینال کنفرانس غرب شد. دنی گرین برای اسپرز ۲۲ امتیاز و ۹ ریباند کسب کرد. دامین لیلیارد برای پورتلند، ۱۷ امتیاز، ۱ ریباند و ۱۰ پاس گل به دست آورد. سن آنتونیو در فینال کنفرانس غرب به مصاف برنده دیدار اوکلاهماسیتی تاندر و لس آنجلس کلیپرز می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار