|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۶۴

بی مسئولیتی های فدراسیون انجمن های ورزشی همچنان ادامه دارد؛

مسئولان خانه دارت شهید کشوری عنوان کرده اند که ورزشکاران تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند در این مکان تمرین کنند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی پس از کوتاهی در پرداخت حق عضویت فدراسیون جهانی که عامل حذف تیم ملی دارت کشورمان از مسابقات آسیا - خاورمیانه را منجر شده، این بار اقدام به عدم قرارداد جدید با مسئولان خانه دارت شهید کشوری شده است. از این رو مسئولان خانه دارت شهید کشوری اردیبهشت ماه را آخرین فرصت برای حضور ورزشکاران دارت انداز در این مکان قرار داده است. این در حالی است که مجموعه خانه دارت شهید کشوری تنها سالن برای تمرین برگزاری مسابقات دارت در کشور است.

مجموعه دارت شهید کشوری دارای یک سالن ۲۰۰ متری است. این مجموعه دارای ۱۲ ایستگاه دارت مهم است. این اتاق در حالی رخ داده است که مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی قول عقد قرارداد با شرکت توسعه و سرمایه گذاری خانه دارت شهید کشوری را به انجمن دارت داده بود اما فدراسیون نسبت به تعهدی که داده بود کوتاهی کرده است از این رو مسئولان خانه دارت شهید کشوری تا پایان اردیبهشت ماه به انجمن دارت کشور فرصت داده اند تا ورزشکاران این رشته در این سالن تمرین کنند. در ماه های آتی ورزشکاران این رشته حق و اجازه ی تمرین در این مکان را نخواهند داشت.

گفتنی است، مسئولان انجمن های ورزشی علاوه بر پرداخت حق عضویت فدراسیون جهانی در دومین اقدام خود علیه انجمن دارت با تنها سالن تمرین و محل برگزاری این مسابقات قرارداد جدیدی عقد نکرده است. اقدامات فدراسیون انجمن های ورزشی ذهن ها را به این مسئله معطوف می کند که آیا این فدراسیون با رشته دارت مشکلی دارد و یا این که خواهان حضور مسئولان این انجمن در فدراسیون نیست لذا با تصمیمات و اقدامات انتحاری به دنبال حذف مسئولان انجمن و یا انحلال این رشته در فدراسیون انجمن های ورزشی است.

شایان ذکر است، کوتاهی و بی توجهی های مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی فقط گریبان جوانان و علاقه مندان و ملی پوشان این رشته را خواهد گرفت.

با حذف و عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیا - خاورمیانه هنک کنگ ملی پوشان علاوه بر بی انگیزگی فرصت نمایش و ارائه توانایی خود را در میادین بین المللی از دست داده اند و از طرفی با عدم عقد قرارداد با مسئولان خانه دارت کشوری زمینه بلاتکلیفی ورزشکاران دارت را فراهم کردند.

مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی اگر کمی به فکر جوانان و ملی پوشان این رشته باشند حتما به این مسئله فکر می کنند که پس از اردیبهشت ماه ورزشکاران دارت در چه سالن و مکان پیشرفته ای به تمرین بپردازند.

انجمن های ورزشی هم چون سایر فدراسیون های ورزشی با مشکلات و کمبود بودجه مواجه است اما این امر نباید بر پیکره ی این رشته پرهوادار و باهیجان آسیب برساند.

به طور حتم مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی با اندکی درنگ و تأمل به طور حتم مشکلات فعلی انجمن دارت را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام /


گزارشی از آزاده آبنیکی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار