|
|
کدخبر: ۱۸۱۴۱۱

روی تابارز را به عنوان یکی از مربیان پرتغالی کاربلد سال هاست در فوتبال ایران به فعالیت می پردازد. او که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته در مصاحبه ای به تشریح فوتبال ایران و وضعیت گلرهای ایرانی پرداخته است.

ورزش سه: روی تابارز را به عنوان یکی از مربیان پرتغالی کاربلد سال هاست در فوتبال ایران به فعالیت می پردازد. او که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته در مصاحبه ای به تشریح فوتبال ایران و وضعیت گلرهای ایرانی پرداخته است. این مربی پرتغالی که به همراه تونی اولیویرا به ایران آمد و روی نیمکت تراکتورسازی تبریز نشست پس از خروج مرد پرتغالی این تیم، تابارز از جمع تراکتوری ها پیشنهاد برای ادامه همکاری داشت و به همین دلیل دوران کاری خود را با امیر قلعه نویی آغاز کرد. مرد پرتغالی تراکتوری ها با جدایی قلعه نویی از تراکتور و پیوستن به ذوب آهن، با پیشنهاد این مربی راهی اصفهان شد تا به آماده سازی دروازه بان ها ذوب آهن بپردازد.

تابارز که این روزها از داخل و خارج از ایران پیشنهاد برای همکاری دارد فعلا تصمیمی برای ادامه فعالیت های خود نگرفته است. او اخیرا در مصاحبه ای با رسانه های خارجی که هم زمان شده با بازی های تیم ملی در جام جهانی، درباره شرایط فوتبال ایران و دروازه بان هایی که در آن مشغول هستند به اظهارنظر پرداخت.

تابارز می گوید دوران کاری من در ایران باعث شد تا چیزهای جدیدی در فوتبال ببینم. ایران استعدادهای فراوانی دارد که تعدادی از آنها دروازه بان هستند و این روزها آنها را در جام جهانی می بینید. دروازه بان هایی که آمادگی انجام بازی در بالاترین سطح را دارند. من از زمانی که پا به فوتبال ایران گذاشتم توانستم با دانشی که از کارم دارم به پیشرفت آنها کمک کنم.

او درباره گلرهای ایرانی حاضر در جام جهانی نیز می گوید بیرانوند که این روزها درون دروازه تیم ملی حضور دارد از بهترین گلرهای ایران است که در بازی های زیادی از دروازه تیم ملی محافظت کرد. او دوبازی خوب نیز در این بازی ها داشته است. البته با تمام احترامی که برای او قائلم، معتقدم کی روش می تواند در پست دروازه بان از رشید مظاهری نیز درون دروازه بازی بگیرد.

تابارز در ادامه این موضوع می گوید از روزی که من به ذوب آهن آمدم پیشرفت زیاد در نوع گلری مظاهری دیدم که فکر می کنم کمترین حق او حضور در جام جهانی بود که به وقوع پیوست. رشید از جمله دروازه بان هایی است که ضریب واکنش های او و سرعت عملش بسیار بالاست و اوج کار او نیز در لیگ قهرمانان آسیا بود که دیدیم چطور حملات حریف را مهار می کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار