|
|
کدخبر: ۲۱۰۶

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اگر پول داشتیم به بازیکنان ایرانی می‌دادیم تا هیچکدام به امارات نروند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان عصر امروز در برنامه شهر باران در شبکه یک سیما حضور یافت و در خصوص مسائل به بحثفوتبال و گفت‌وگو پرداخت.

در ابتدای این برنامه کلیپی از تصاویر حرم امام مطهر امام رضا(ع) پخش شد و کفاشیان نیز اظهار داشت که ما هرچه داریم از امام رضا(ع) داریم.

وی در خصوص بازی سوریه و اردن که در ایران برگزار می‌شود، گفت: برای این بازی همه چیز مهیاست و قرار شده است که سوریه بیشتر از اینها به ایران بیاید و یا حتی اگر توانستیم چند روزی بیشتر پذیرای آنها باشیم.

کفاشیان در خصوص دوران ورزشی خود نیز گفت: آن دوران بسیار شیرین بود، فقط به فکر این بودم که کار کنم و در کنار آن ورزش کنم و درس بخوانم. من در سال ۱۳۵۵ عضو تیم ملی دو و میدانی بودم و تا حدود دو سال بعد از انقلاب نیز در تیم ملی حضور داشتم.

وی در خصوص کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و سفرش به برزیل و نیز هزینه‌های این سفر اظهار داشت: فعلاً که کی‌روش به برزیل رفته است، بعداً باید بیاید تا با وی حساب کنیم. فکر کنم خیلی به او خوش گذشته است. کی‌روش عادت دارد که تیمش هرجا مسابقه دارد زودتر به آنجا می‌رود تا جا و مکان آنجا را بررسی کند.

وی همچنین در خصوص اینکه اوضاع مالی فدراسیون خوب نیست، گفت: تیم ملی تا جام جهانی چند بازی تدارکاتی خواهد داشت و کی‌روش همیشه بهترین‌ها را برای دیدار دوستانه انتخاب می‌کند که خب اینها هم هزینه دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازی نمادین روز شنبه بین منتخب بازیکنان ۹۸ و منتخب بازیکنان کنونی گفت: دکتر احمدی‌نژاد در یک بازدید از تیم ملی این پیشنهاد را داد که یک بازی بین بازیکنان قبلی و بازیکنان امروزی و نیز مراسم تجلیل از آنجا را برگزار کنیم و قرار شد که احمدی‌نژاد خودش هم بازی کند. تماشای این بازی مجانی است و احمدی‌نژاد در تیم منتخب ۹۸ بازی خواهد کرد.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که برخی از بازیکنان قدیمی گفته‌اند که ما برای انجام این بازی آمادگی بدنی نداریم، گفت: خود من حدود ۳۰ سال است که ورزش قهرمانی نمی‌کنم اما همیشه آماده هستم. بچه‌های منتخب ۹۸ هم همه باید اینگونه باشند.

در ادامه این برنامه تصاویری از بخش دستان خالی برنامه پخش شد که در مورد محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی بود و وی به سؤالاتی به صورت تصادفی جواب می‌داد.

کفاشیان در ادامه این برنامه در خصوص اینکه اگر اتفاق خوبی در سه بازی اخیر تیم ملی فوتبال نمی‌افتاد و تیم ملی کشورمان به جام جهانی نمی‌رفت، چه می‌شد؟ اظهار داشت: ما همیشه دعای خیر مردم را پشت‌ سر خود داشته‌ایم اما قبل از برگزاری این سه دیدار هم گفته بودم که اگر تیم ملی به جام جهانی نرود باز هم زندگی ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص رکورددار بودن خود در دو و میدانی و اینکه زمانی که رکورد وی را شکستند چه حسی داشت، افزود: دوست داشتم رکوردم شکسته نشود اما از طرفی چون رئیس فدراسیون دو و میدانی بودم می‌خواستم زودتر رکوردم توسط بازیکنان ما شکسته شود.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا تاکنون کسی دل‌تان را شکسته و نیز خنده‌های خود، گفت: خیر، تاکنون کسی نبوده است که بتواند دل من را بشکند. در خصوص خنده‌های من نیز اگر که به زندگی شخصی من نگاه کنید متوجه می‌شوید که همیشه لبخند به لب داشته‌ام و هیچگاه بداخلاقی نمی‌کنم.

رئیبس فدراسیون فوتبال در خصوص تمهیدات این فدراسیون در مورد نامگذاری لیگ امارات به نام خلیج ع ر ب ی و حضور بازیکنان ایران در لیگ امارات گفت: اگر پول داشتیم به بازیکنان‌مان پول می‌دادیم تا دیگر به امارات نروند آنها به نکونام پنج برابر بیشتر از ایران پیشنهاد داده‌اند و باور کنید به خاطر مملکت، ارزش‌ها و عرق ملی اگر پول داشتیم به آنها می‌دادیم تا نروند. قرار شده کاری کنیم که نکونام از آن پیشنهاد چند برابری بگذرد.

وی در خصوص بیمه ورزشکاران اظهار داشت: صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تعدادی را بیمه کرده است اما این کامل نیست. قرار بر این شده که مثلاً درصدی از قرارداد بازیکنان را کم بکنند و کار بیمه آنها را تکمیل کنند تا همه بتوانند از یک مقرری خوب برخوردار شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص کم کردن یک نفر از کادر فنی تیم ملی گفت: به کی‌روش پیشنهاد دادیم که یکی از خارجی‌ها را کم بکند البته اگر زورمان برسد. قرار است یکی از دستیاران کم شود اما همه چیز به نظر کی‌روش بستگی دارد و این پیشنهاد برای کاهش هزینه‌ها است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار