|
|
کدخبر: ۲۱۶۶

تکواندوکار وزن ششم تیم ملی بانوان کشورمان در دومین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی جهان در راند طلایی نتیجه را به حریف اسپانیایی واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از سایت فدراسیون تکواندو در سومین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو حهان که با حضور ۸۷۲ ورزشکار مرد و زن از ۱۳۴ کشور در سالن تازه تاسیس سنتر اکس پوزیتور شهر پائوبلا مکزیک در حال برگزاری است، شکرانه ایزدی پس از در پیکار مقابل دومیتری ژادیرا از قزاقستان با ارائه مبارزه ای دیدنی ۱۶ بر صفر صاحب برتری شده بود، در مبارزه دوم رودرروی ماریا لوآ از اسپانیا قرار گرفت.

مسابقه این دو در پایان سه راند قانونی ۶ بر ۶ به تساوی رسید، اما حریف ۲۷ ساله اش بدلیل تجربه افزونتر توانست در راند طلایی به برتری برسد تا با این شکست پرونده ایزدی در جام بیست و یکم جهان با یک برد و یک باخت بسته شود.

پیش از این فریده رشیدی در وزن اول با ۲ برد و یک شکست به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان پایان داده بود. بر اساس این گزارش، روز پنج شنبه و در چهارمین روز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، پریسا قربانی در وزن سوم به روی شیاپچانگ می رود و با مبارزه مقابل حریف چینی کار خود را در مسابقات جهانی آغاز می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار