|
|
کدخبر: ۴۵۵۹۷

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان کسر امتیاز از پرسپولیس درباره پرونده آرفی مطرح نیست و این موضوع کمی خنده‌دار است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، مصطفی شکری درباره خبری مبنی بر کسر ۶ امتیاز ازپرسپولیسبابت ندادن طلب آرفی گفت: اصلا این طور نیست و شاید برخی‌ها خبری دیدند که ما ندیدیم. آرفی رای کمیته انضباطی ایران را گرفته بود که پرداخت پول او از طریق سازمان لیگ و محل درآمد‌های باشگاه باشد.

وی افزود: سپس او به فیفا شکایت کرد و فیفا هم اعلام کرد که به پرونده شما قبلا رسیدگی شده و ما رسیدگی نمی‌کنیم. در مرحله بعد فیفا یک سری اطلاعات از آرفی خواسته بود تا مدارکش را کامل کند که ما هم رونوشت‌های آن را دریافت کردیم. در این بین مکاتبه‌ای در مورد کسر امتیاز یا تهدید ما و یا نامه‌ای برای اقدام ما نرسیده و این موضوع کسر امتیاز کمی خنده‌دار است.

شکری ادامه داد: طبیعی است فیفا هر تصمیمی بگیرد ما را سریع در جریان می‌گذارد و ابلاغ می‌کند. تازه اگر فیفا صحبت‌های آرفی و مدارکش را تائید کرد او باید به کمیته انضباطی فیفا و بررسی‌های دیگر برود و در مرحله آخر پس از کلی اقدام کسر امتیاز مطرح شود. معلوم است این خبرها به توصیه برخی افراد و بدون مدارک و دلیل زده می‌شود که ما از آن بی‌خبریم. بالاخره فیفا هر کاری انجام دهد سریع به ما ابلاغ می‌کند که مثل اینکه آقایان بیشتر در جریان این موضوع هستند تا ما.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار