|
|
کدخبر: ۸۴۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به منظور یافتن کمپی مناسب برای اردوی آماده‌سازی این تیم پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ از امکانات ورزشی شهر گویانیا بازدید کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، هیئتی از نمایندگاه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران روز گذشته(شنبه) در شهر گویانیا واقع در ایالت گویاس برزیل حضور یافتند تا از امکلانات فوتبال این شهر برای برپایی اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ دیدن کنند.

براساس این گزارش، کارلوس کی‌روش، مربی پرتغالی تیم ملی ایران از نزدیک شرایط و امکانات ۲ مرکز تمرین شهر گویانیا را برای حضور تیمش در سال ۲۰۱۴ را مورد بررسی قرار داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مرکز پزشکی، زمین تمرین تیم فوتبال اتلتیکو گویانینس، بخش اوریا ماژلان و مجموعه تمرینی سرینها که تیم ملی برزیل پیش از آغاز رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۳ با حضور در گویانیا در این مجموعه اردو زده بود، دیدن کرد.

این بازدید مقدماتی بود که کی‌روش از گویانیا انجام داد و به طور حتم وی از امکانات فوتبالی شهرهای دیگر برزیل که مورد تایید فیفا است، بازدید خواهد کرد. این مربی پرتغالی به غیر از بازدید از زمین‌های تمرین گویانیا از ورزشگاه سرا دورادا که یکی از ورزشگاه‌های خوب شهر گویانیا است نیز دیدن کرد.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل کره‌جنوبی صدرنشین گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا شد و جواز حضور در مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به دست آورد. به غیر از ایران تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا هم از آسیا به جام جهانی صعود کردند.

این چهارمین حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی است. تیم ایران پیش از این در جا‌م‌های جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان حضور داشته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار