|
|
کدخبر: ۸۶۱۸۰

کمک های شهرداری تهران به اوضاع وخیم مالی استقلالی ها توقع قرمزهای پایتخت را نیز برانگیخته است.

به گزارشامیدبه نقل از سایت گل، محمد باقر قالیباف از همان زمانی که فرمانده ناجا بود نشان داد که علاقه فراوانی به ورزش دارد. پاس تهران بزرگ در زمان او قهرمان لیگ برتر شد و مهمتر از همه زیرساخت های ورزشگاه دستگردی به دستور او قد علم کرد.

قالیباف پس از ورود به شهرداری تهران هم این رویه را پیش گرفت. او در چند برهه از تیم ملی حمایت کرد و حتی باعثشد بانک شهر اسپانسر سرخابی ها شود.

با این وجود پس از روی کار آمدنرویانیان، پرسپولیس ترجیح داد قرارداد با بانک شهر را یک طرفه فسخ کند و سراغ اسپانسر دیگری برود.

برای پی بردن به خراب شدن رابطه بین دو سردار سابق ناجا تنها کافی بود خط و مشی رسانه های نزدیک به قالیباف را نسبت به رویانیان دنبال کنید. اکثر آنها موضعی برخلاف مواضع مدیرعامل پرسپولیس داشتند.

در این بین شهردار تهران هم از هر فرصتی برای نزدیک تر شدن به باشگاهاستقلالاستفاده کرد. او یک بار در شب قبل از بازی استقلال و اف سی سئول به اردوی آبی ها رفت و حتی وعده پاداش کلان در صورت صعود به آنها را داد. البته بعضی از اعضای شورای شهر که در خط شهردار نیستند نسبت به این حرکت او جبهه گرفتند و اعلام کردند لزومی ندارد شهرداری بودجه اش را صرف چنین کارهایی کند.

این ها را داشته باشید تا برسیم به کنفرانس خبری امیر قلعه نویی در خاتمه بازی با ملوان. سرمربی استقلال از شهردار تهران تشکر کرد و مدعی شد کمک های قالیباف باعثشده تا حدودی مشکلات مالی آبی ها حل شود. این اتفاق در حالی رخ می دهد که روی پیراهن استقلال اثری جزیی از بانک شهر پیدا شده است.

پس از رسانه ای شدن این موضوع از آنجایی که رویانیان نمی خواست رو در روی فرمانده سابقش در ناجا قرار بگیرد به یکی از اعضای هیات مدیره سپرد تا در این باره موضع گیری کند. جمشیدی بلافاصله بعد از صحبت های قلعه نویی واکنش نشان داد و گفت؛ از آنجایی که شهرداری یک نهاد اجتماعی و عمومی است اگر قرار به کمک باشد باید همان مقدار که به استقلال کمک کرده هوای پرسپولیس را هم داشته باشد.

گفته می شود مسئولان پرسپولیس با رابطه گرفتن با بعضی از اعضای شورای شهر که در خط قالیباف نیستند در حال پیگیری این موضوع هستند. قرمزها می گویند که شهرداری و شخص قالیباف باید همان مقدار که به استقلال کمک کرده به تیم آنها هم یاری برساند.

شاید شخص شهردار برای اینکه متهم به استقلالی شدن نشود قسمتی از کمک های شهرداری را متوجه قرمزها کند. در غیر این صورت باید شاهد مصاحبه های آنچنانی محمد رویانیان علیه هم سنگری سابقش باشیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار