|
|
کدخبر: ۹۱۹۸۷

مدیرعامل باشگاه نفت گفت: اینکه فردی با شک و شبهه در مورد انسان‌ها صحبت کند ادبیات جالبی نیست.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، منصور قنبرزاده درخصوص بحثقلیان کشیدن که در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال مطرح شده اظهار داشت: معتقدم اینگونه مسائل را نباید در افکار عمومی مطرح شود و با آن برخورد کنیم اینگونه موارد مربوط به درون خانواده می‌شود هیچ پدر خانواده‌ای اگر مشکلی در درون خانواده‌اش به وجود آید آن را بوق و کرنا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه نباید در برنامه نود ۴۰ دقیقه به این موضوع پرداخته می‌شد تاکید کرد: با احترامی که برای برنامه ۹۰ قائل هستم و این برنامه را جزو برنامه‌های خوب تلویزیون می‌دانم اما مطرح کردن این موضوع و رسیدگی بیش از حد به آن خوب نبود مدیر هتل پشت خط می‌آید و او هم به دنبال اهداف دیگری بود و مسائلی را مطرح کرد. بهتر بود که در خود فدراسیون به این مسئله رسیدگی می‌شد در مسائل دینی ما هم بحثامر به معروف و نهی از منکر اشاره دارد که موضوع عمومی نشود.

مدیرعامل باشگاه نفت تصریح کرد: تیم در حال اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است آن هم با مشکلات زیادی که برای این تیم به وجود آمد شرایط سنی بازیکنانش هم به گونه‌ای است که از لحاظ روحی روی آنها تاثیر می‌گذارد بهتر بود که به این اندازه روی این موضوع مانور داده نمی‌شد و بحثداخلی پیگیری می‌شد تا به نتیجه نهایی می‌رسید.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سه بازیکن تیم نفت هم در اردو حضور داشتند این باشگاه به این موضوع رسیدگی می‌کند خاطرنشان کرد: ما به بازیکنان خود اطمینان داریم و می‌دانیم که آنها اهل این داستان‌ها نیستند وضع ظاهری آنها هم نسبت به بازیکنان دیگر بهتر است و دلیلی بر تحقیق و تفحص هم وجود ندارد اصل را بر اعتماد می‌گذاریم همانطور که در مصاحبه افراد هم گفته‌اند تعدادی از همراهان مرتکب این موضوع شدند معتقدم نیازی به این همه جار و جنجال نبود. نباید با شک افراد را متهم کرد و خیلی راحت در مورد مسائل صحبت کنیم حتی می‌گویند اگر به موردی یقین هم دارید آن را رسانه‌ای نکنید.

وی در مورد صحبت‌های رویانیان مبنی بر اینکه ارتباطی بینفدراسیون فوتبالوباشگاه نفتوجود دارد اظهار داشت: ادبیات من همواره قانونمدار بوده است. من در مورد صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی ندارم. وی صحبت‌های زیادی می‌کند اگر هر حرفی می‌زنیم براساس وجدان و رعایت قانون باشد خیلی از مسائل را اجازه نمی‌دهیم که بگوییم. من به او ارادت دارم اگر لازم باشد حضوری با او صحبت می‌کنم. درباره انسان‌ها با شک و شبهه‌ای صحبت کردن ادبیات جالبی نیست. صحیح نیست به مواردی که ربطی به فوتبال ندارد ورود کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد حق پخش تلویزیونی مسابقات خاطرنشان کرد: اگر ما می‌خواهیم باشگاه‌های حرفه‌ای داشته باشیم باید در همه موارد موضوع را رعایت کنیم در تمام دنیا بحثحق پخش تلویزیونی اجرا می‌شود البته فقط پخش مسابقات نیست بلکه برنامه‌هایی که در کنار رقابت‌ها پخش می‌شود هم در این زمینه قرار می‌گیرند اگر همان قیمت ۱۵۰،۱۶۰ میلیاردی که عنوان شده به باشگاه‌ها برسد دیگر به نظر نمی‌رسد که باشگاه‌ها از دولت کمک بگیرند در تمام دنیا این موضوع اجرایی شده و آزمون و خطایی دیگر ندارد این کار شدنی است و به نظر نمی‌رسد که کار سختی باشد اما نیاز به برنامه‌ریزی دارد تا بتوانیم از این موضوع بهره‌مند شویم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار