|
|
کدخبر: ۹۶۸۱۱

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به اتفاق محمد رویانیان، جمعی از پیشکسوتان فوتبال و مسئولان پیشین فدراسیون فوتبال به شیرخوارگاه آمنه رفتند

به گزارشامیدبه نقل از مهر، محمد دادگان ومحمد رویانیانامروز دوشنبه به اتفاق حمید جاسمیان، حمید استیلی، ضیاء عربشاهی، شجاعی برهان، جلیل سازگارنژاد، اعضای پیشین هیات مدیره و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، محمد صادق درودگر و اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کردند تا ضمن بازدید از این مرکز، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، هدایایی را که شنبه گذشته در مراسم پنجاهمین سال تاسیس باشگاه پرسپولیس از سوی افراد حقیقی و حقوقی گوناگون دریافت کرده بود، به نفع کودکان بی‌سرپرست به این مرکز اهدا کند.

به این ترتیب مراسم بزرگذاشت پنجامین سال تاسیسباشگاهکه هفته گذشته برگزار شد، به پایان خوشی رسید. در جریان این برنامه، محمد دادگان همچنین به تقدیر از اقدام باشگاه و محمد رویانیان به تمجید از ارزش‌های دادگان پرداختند. همچنین مسئولان شیرخوارگاه آمنه نیز لوح سپاسی را تقدیم رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس کردند.

مدیر عامل پرسپولیس هم به نشانه یادبود، پیراهن شماره ۲۱ که به نام دادگان بود را به وی اهدا کرد. دادگان هم با تشکر از هدیه رویانیان گفت: اجازه می‌خواهم این پیراهن هم به پاس ۳۵ سال فعالیت رضا ریاضتی که در کنار چند نسل از بازیکنان پرسپولیس بود، را به وی تقدیم کنم که مورد تایید مدیرعامل پرسپولیس هم قرار گرفت.

دادگان: نفس این کارها مهم است
محمد دادگان که در جریان حضور در شیرخوارگاه آمنه صحبت می‌کرد، افزود: برگزاری مراسم پنجاهمین سال تاسیس پرسپولیس حرکت خوبی بود که انجام شد. چنین اقداماتی جای تشکر دارد. اینکه به پیشکسوت و ارزش‌ها بها داده شود، مهم است. امروز هم که اینجا هستیم به اعتقاد من، نفس این کارها مهم است. اینکه بتوانیم یک کار قشنگ و خیر را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: البته ما امروز قصد نداشتیم با ازدحام جمعیت مزاحمتی برای این موسسه بوجود آید اما موفق نشدیم موضوع را از خبرنگاران مخفی کنیم.

رئیس شیرخوارگاه آمنه نیز در همین ارتباط افزود: ما امیدواریم این پل ارتباطی که با فوتبال و پیشکسوتان ایجاد شده است، ادامه پیدا کند. همچنین امیدواریم سایر قهرمانان و قدیمی‌های ورزش هم به این حرکت بپیوندند.

رویانیان: دادگان یکی از بهترین خاطرات من را رقم زد
محمد رویانیان در جریان حضور امروز خود در شیرخوارگاه آمنه افزود: شیرخوارگاه آمنه جای خوب و سالمی برای انجام امور خیریه است که در حال حاضر ورزشکاران تعامل خوبی با آن دارند.

وی ادامه داد: از افتخارات زندگی من این است که محمد دادگان هفته گذشته در مراسم پنجاهمین سال تاسیس باشگاه بزرگ پرسپولیس شرکت کرد. به عقیده من دادگان در پرسپولیس و فوتبال ایران یک الگو است. در این چند سال که به فوتبال آمدم، حضور ایشان در مراسم هفته گذشته که به افتخار پرسپولیس ترتیب داده شده بود، جزو بهترین خاطرات من است و الان هم که کنار ایشان حضور دارم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس هدایایی به محمد دادکان اهدا کردیم که از لحاظ معنوی با ارزش بود و ایشان با اهدای آنها به شیرخوارگاه آمنه طبع بلند و مرام پهلوانی خود را نشان دادند. حتی به جای ارسال هدایا، خودشان در این محل حاضر شدند. من امیدوارم که از فردی با مدیریت و اخلاق ایشان در عرصه ورزش و فوتبال استفاده شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار