|
|
کدخبر: ۹۸۰

مدافع تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن علاقمند است که به بارسلونا برود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، مارکا اظهار کرد: با وجود اینکه ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اخیرا گفته تیاگو سیلوا، فروشی نیست ولی هنوز قطعی نیست که این مدافع برزیلی فصل بعد در تیم قهرمان لوشامپیونه حضور داشته باشد. گفته می‌شود سیلوا تمایل دارد به بارسا بپیوندد که دنی آلوس، هم‌تیمی او در تیم ملی فوتبال برزیل نیز در این تیم توپ می‌زند.

پیش از این تیاگو سیلوا به نزدیکانش گفته دوست دارد به بارسلونا برود، در حقیقت او فصل گذشته می‌خواسته به جمع آبی‌و‌اناری پوشان ملحق شود ولی به دلیلی رابطه خوبی که با لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن داشت به این تیم فرانسوی رفت. حالا این مدافع برزیلی یک بار دیگر تمایل خود برای پیوستن به بارسا را نشان داده است.

در حال حاضر دو گزینه پیش روی تیاگو سیلوا قرار دارد، یکی از این گزینه‌ها علاقمندی تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا برای جذب وی است به طوری که حتی خود تیتو با سیلوا تماس مستقیم داشته و از او خواسته به جمع کاتالان‌ها بپیوندد.

گزینه دوم این مدافع نیز رئال‌مادرید است که کارلو آنچلوتی، سرمربی فصل گذشته PSG به تازگی هدایت آن را به عهده گرفته است. آنچلوتی بود که این مدافع را از میلان به پاری‌سن‌ژرمن آورد در حال حاضر تاکیدی برای جذب سیلوا ندارد برای همین او می‌تواند آزادانه‌تر تصمیم بگیرد.

پاری‌سن‌ژرمن نیز در آستانه جذب داوید سیلوا، مدافع برزیلی چلسی است و اگر این اتفاق بیفتد این باشگاه بر سر انتقال تیاگو سیلوا به تیم‌های دیگر راحت‌تر می‌تواند مذاکره کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار