|
|
کدخبر: ۱۱۵۹۷۳

در مجلس مطرح شد؛

ابراهیم آقامحمدی خطاب به محمدحسن ابوترابی‌فرد گفت: معلوم نیست بودجه را کنترات از دولت گرفته اید که این همه تند تند جلو می روید یا قرار است مجلس بعد از یک هفته تعطیل شود.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبهمجلس شورای اسلامیدر جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در تذکر شفاهی خطاب به محمدحسن ابوترابی‌فرد رئیس جلسه گفت: شما شأنیت برای نمایندگان قائل نیستید، جلسه مجلس را سه شیفت کرده‌اید. آنجا که سه شیفت کار می کنند سه نفر هستند؛ شما هم سه نفر هستید جا عوض می کنید و استراحت می کنید، اما نمایندگان نمی توانند این کار را بکنند.

وی افزود: معلوم نیست بودجه را کنترات از دولت گرفته اید که این همه تند تند جلو می روید یا قرار است مجلس بعد از یک هفته تعطیل شود.

این نمایندهمجلسبا اشاره به اینکه به کسی اجازه تذکر نمی دهید، ادامه داد: مساله سبد کالا پدر ما را درآورده است. از شهرستان ها مدام تماس می گیرند، اما اجازه نمی دهید درباره آن بحثکنیم و ببینیم به کجا خواهیم رسید.

آقامحمدی گفت: به کسی اجازه نمی دهید در این باره حرف بزند هر کسی را که می خواهید به او اجازه صحبت می دهید، آئین نامه را رعایت نمی کنید.

محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: در مورد سه شیفت بودن جلسه مجلس برای بررسی بودجه باید بگویم روال مجلس در سال های گذشته هم همین بوده است.

وی همچنین درباره سبد کالا گفت: این مساله، مساله مهمی است که از آقای نوبخت می خواهم جلسه ای را در حضور برخی دوستان داشته باشیم که این مساله به بهترین صورت و کمترین هزینه حل شود.

ابوترابی‌فرد خاطر نشان کرد: در حاشیه جلسه بودجه، جلسه ای را برای رفع دغدغه نمایندگان و دولت در این باره برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مهر مجلس شورای اسلامی از روز شنبه به عنوان اولین روز بررسی جزئیات بودجه ۹۳ جلسات علنی را در سه نوبت صبح، عصر و شب برگزار کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار