|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۴۳

حاشیه های فارس از رزمایش بزرگ بسیجیان

دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارسدومین روز از رزمایش الی بیت المقدس در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

* «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «نصر من الله و فتح قریب» از مهمترین شعارهای بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس بود.

*در این رزمایش که در قلب پایتخت برگزار شد پرچم های سرخ «لبیک یا حسین» و «لبیک یا خامنه ای» به اهتزاز درآمد و بسیجیانی که با شوروحالی همچون زمان دفاع مقدس در این رزمایش حضور داشتند یک صدا فریاد می زدند «مالک اشتر آمده به عشق رهبر آمده».

* از ابتدا تا انتهای خیابان حجاب که محل برگزاری این رزمایش بود تصاویری از شهدا از جمله شهید فوزیه شیردل، شهید مالکوم لطیف شهباز و شهید مصطفی جنگی زهی نصب شده بود.

*پس از آغاز رسمی این رزمایش که با حضور ۵ لشکر عملیاتی بسیج در قالب ۴۳ گردان الی بیت المقدس، سردار نقدی در جمع این گردان ها حضور یافت.

*سردار نقدی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج امروز در اوج آمادگی برای اجرای مأموریت ها و فرمان هایی است که مقام معظم رهبری صادر می کنند، گفت: حفظ ارزش ها و آرمان های ملت نیازمند نیروی آماده و آب دیده است که امروز به شکر خدا این نیروها در بسیج وجود دارد.

*در این رزمایش علاوه بر بسیجیان گردان های الی بیت المقدس سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ مقامات لشکری از جمله سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظمینی، سردار بیگدلی، سردار ذوالقدر، سردار سیف، سردار ریوندی و حجت الاسلام گواهی حضور داشتند.

*جابه جایی یگان ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه های اصلی و مصدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برد و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهداف نظامی این رزمایش به شمار می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار