|
|
کدخبر: ۱۰۱۲۵۵

نبود امکانات مناسب و استفاده غیر اصولی از تیوپ ماشین برای سر خوردن در پیست اسکی منجر به مرگ جوان بروجنی شد.

به گزارشامیدبه نقل از قدس آنلاین، نبود امکانات مناسب و استفاده غیر اصولی از تیوپ ماشین برای سر خوردن در پیست اسکی منجر به مرگ جوان بروجنی شد

به دنبال بارش سنگین برف در استان چهار محال و بختیاری و آغاز بکار پیست اسکی بین المللی شهر چلگرد، روز جمعه یک سانحه تلخ به وقوع پیوست که باعثمرگ و مصدومیت ۲ جوان بروجنی شد

امیر معتمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دو جوان از شهرستان بروجن حین تفریح در پیستاسکیچلگرد بر اثر بی احتیاطی هنگام سرخوردن با یک تیوپ از مسیر خارج شده و با تیر چراغ برق برخورد کردند.

مدیرروابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری در ادامه افزود: دراینحادثهیکی از این دوجوان با وجود امدادرسانی سریع و احیاء از سوی کارکنان اورژانس بر اثر شدت ضربه مغزی در دم جان باخت.

معتمدی اضافه کرد: دیگر مصدوم این حادثه نیز به دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات به درمانگاه چلگرد منتقل شد و از آنجا به بیمارستان سیدالشهدای فارسان انتقال یافت.

شهر چلگرد یکی از روستاهای محروم و دور افتاده استان چهار محال و بختیاری محسوب می شدکه با پیگیری های فراوان نماینده وقت مردم این منطقه(دکتر علی قنبری) در مجلس ششم و همزمان با دور دوم دولت اصلاحات چلگرد که در ۸۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد تبدیل به شهر شد.

شایان ذکر است به دلیل گران قیمت بودن وسایل ورزش اسکی اکثر استفاده کنندگان از این پیست مردم اصفهان می باشند و مردم استان چهار محال و بختیاری صرفا به سرسره بازی و سوار شدن بر روی تیوپ و سرخوردن بر روی برف اکتفا می نمایند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار