|
|
کدخبر: ۱۰۲۹۷۸

تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که علی رغم تلاش بازارهای بین المللی برای افزایش قیمت طلا ولی این فلز زرد به شدت در برابر سطح ۱۲۶۰ دلاری مقاومت می کند.

به گزارشامید، سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر نوشت: قیمت طلا گرچه روز گذشته به بالاترین حد خود در ۶ هفته اخیر رسید ولی به نظر می رسد قیمت این فلز زرد همچنان در برابر سطح ۱۲۶۰ دلاری مقاومت می کند.

بر اساس این گزارش قیمتطلاپس از کاهش شدید و چشمگیر در سال ۲۰۱۳ که به مرز ۱۲۰۰ دلار در هر اونس رسید از ابتدای امسال تاکنون با افزایش نسبی روبرو شده ولی هنوز برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا کاملا موقتی خواهد بود و علت اصلی رشد نسبی قیمت طلا در روزهای نخست ۲۰۱۴ افزایش تقاضای فیزیکی چین بوده است.

تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که قیمت طلا تنها در صورتی روند صعودی خود را ادامه خواهد داد که بتواند سطح مقاومتی ۱۲۶۰ دلاری را بشکند.

در غیر این صورت افزایشقیمتطلا بعید خواهد بود و شرایط برای خرید چندان مناسب نیست. تنها در صورت شکسته شدن سطح ۱۲۶۰ دلاری می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود و در آن صورت بهترین زمان ممکن برای خرید فراهم خواهد شد.

گزارش سایت طلا می افزاید، اگر قیمت طلا قادر به شکستن این سطح مقاومتی نباشد احتمال کاهش قیمت وجود دارد و بهترین زمان برای فروش است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار