|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۴۳

پس از ۲ سال

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آزادی کشتی توقیف شده این شرکت در هند خبر داد و گفت: اقدامات قانونی به منظور جبران خسارات و دریافت غرامت در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مانا، محمد حسین داجمر گفت: سرانجام پس از ماه ها تلاش و پیگیری و علی رغم کارشکنی های بانک HSH و پرداخت وجه الزمان تعیین شده توسط دادگاه هند، شناور " دیانته " متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رفع توقیف و به مقصد ایران راهی شد.

وی با اشاره به عوامل اصلی توقیف چند ماهه کشتی، افزود: متاسفانه پیچیدگی سیستم قضایی هند و طولانی بودن موعد رسیدگی و همچنین کارشکنی های مکرر بانک مذکور از عوامل اصلی توقیف چند ماهه کشتی " دیانته " بوده است.

داجمر تاکید کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حقوق قانونی خود را علیه بانک HSH به دلیل توقیف غیرقانونی کشتی یاد شده پس از سپردن وجه الزمان و پذیرش دادگاه(به مدت پنجاه روز) حفظ کرده و اقدامات قانونی به منظور جبران خسارات ودریافت غرامت در این خصوص را در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تسنیم، کشتی ایرانی دیانته حدود ۲ سال پیش به دلایل نامعلوم در بندرموندرای هند توقیف شد و تا ۹ ماه نیز به خدمه آن اجازه خروج از کشتی داده نشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار