|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۶۲

با اعلام ترافیک پرحجم در جاده چالوس و قزوین به رشت عنوان شد:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط جوی ناپایدار و بارش برف و باران در اغلب استان های کشور از انسداد محور آستارا به اردبیل و پونل به خلخلال به علت شدت بارش برف و کولاک خبرداد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، در تشریح آخرین وضعیت راه های کشور اظهار داشت: ترافیک در اکثر محورهای کشور به غیر از جاده چالوس در هر دو مسیر رفت و برگشت و محور قزوین به رشت روان بوده و طبق گزارش های دریافتی ترافیک در این دو مسیر پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط جوی ناپایدار و بارش برف و باران در برخی استان های کشور افزود: طبق گزارشات ارسال شده به مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بارش باران در اکثر محورهای استان های مازندران، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، تهران، یزد، قم و گیلان گزارش شده که با توجه به این شرایط تردد در معابر این استان به صورت کندتر از قبل در جریان است.

وی در ادامه تأکید کرد: همچنین طبق گزارشات دریافتی بارش برف در استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل ادامه دارد و محورهای هراز، کندوان، کوهرنگ به مسجد سلیمان، یاسوج به شیراز، قم به تفرش، و همچنین گردنه کویین ادامه دارد که با توجه به این موضوع رانندگان می بایست با سرعت مطمئنه و با تجهیزات زمستانی در این معابر تردد کنند.

سرهنگ حمیدی در بخش دیگری از این گفتگو به باز شدن معابر هراز و چالوس اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران پلیس و راهداری محورهای هراز و چالوس که شب گذشته به علت بارش برف و کولاک شدید و ریزش سنگ مسدود شده بودند بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این معابر به صورت عادی در جریان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به علت شدت برف و کولاک در استان اردبیل محورهای آستارا به اردبیل، پونل به خلخال در حال حاضر مسدود می باشد و م أموران پلیس و عوامل راهداری در تلاشند تا هرچه سریعتر این معابر را بازگشایی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار