|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۸۹

سازمان غذا و دارو اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به عرضه یک نوع الکل گندم و خرمای کشنده، در سطح داروخانه ها و سوپر مارکتها هشدار داد و گفت: این محصول به هیچوجه مورد تایید نیست، زیرا مسمومیت جدی دارد و تاکنون نیز تلفات جانی در پی داشته است.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، محمد هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: اخیراً مشاهده شده است که شرکتی جعلی با بِرند و نشانی جعلی محصولی را تحت عنوان الکل گندم و خرما، در سطح داروخانه ها و سوپر مارکت ها عرضه می کند و حتی بازاریاب های این شرکت به فروشگاه ها مراجعه و سفارش می گیرند و متاسفانه با قیمتی نازل در دسترس عموم قرار می دهند.

وی عنوان کرد: این محصول به هیچوجه مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و دارای هیچ مجوزی از این سازمان نمی باشد، بلکه تاثیر جدی هم بر سلامت کلیه، کبد، سیستم گوارشی دارد و موجبات مسمومیت های بسیار جدی را فراهم می آورد و در گذشته نیز تلفات جانی در پی داشته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: براین اساس، از هموطنان خواهشمندیم در صورت مشاهده عرضه چنین محصولی چه در سوپر مارکتها و چه در داروخانه ها مراتب را به این سازمان اطلاع دهند تا با خاطیان مطابق قانون برخورد شود. از نیروهای انتظامی نیز تقاضا می شود در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و امحای محصولات نامبرده اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار