|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۰۵

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اظهارات وزیر راه مبنی بر در اولویت قرار نداشتن ساخت آزادراه تهران - شمال، گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران این مسئله را برررسی می کنیم و از آخوندی نیر برای پاسخگویی در این زمینه دعوت خواهیم کرد.

علی نعمت چهاردولی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: تا جائیکه بنده خبر دارم جلسه ای بین مجمع نمایندگان شمال کشور، نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و آخوندی وزیر راه و شهرسازی در رابطه با آزادراه تهران - شمال برگزار شده و این پروژه جزو برنامه های اجرایی دولت محسوب می شود.

وی تصریح کرد: قطعا کمیسیون عمران مجلس نیز در این زمینه نظر دارد و بعدازظهر امروز در اولین جلسه این کمیسیون وضعیت آزادراه راه تهران - شمال مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: باید مشخص شود که چرا آزادراه تهران - شمال از اولویت وزارت راه و شهرسازی خارج شده و علت این کار چه بوده است. آیا این بحثمربوط به مسائل اعتباری است یا دلایل دیگری باعثاتخاذ این تصمیم شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین گفت: مجلس از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در مجلس و توضیح درباره آزادراه راه تهران - شمال دعوت خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار