|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۸۶

رئیس دیوانعالی کشور:

خبرگزاری تسنیم: رئیس دیوانعالی کشور گفت: از دولت خدمتگزار نیز تقاضامندیم با اجرای درست این قانون رفاه عمومی و بهداشت وسلامت را برای مردم عزیز کشورمان تامین نمایند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اولین جلسه وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی کشور صبح روز سه شنبه ۱۹/۱ / ۱۳۹۳ به ریاست حضرت آیت الله محسنی گرکانی رئیس محترم دیوان عالی کشور و با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور تشکیل گردید.

وی با توجه به تغییرناپذیری قانون الهی افزود: قانون تغییرناپذیر الهی برای مردم هر زمان روشنی ها و تاریکی ها را نشان داده و شجره طیبه و حیات طیبه را بهم پیوند زده است لذا رویکرد، زندگی پاکیزه و حیات طیبه از وعده های قرآن کریم می باشد و ریشه و اساس ایمان و عمل صالح از هر کس، از هر نژاد در هر مکانی که باشد خواه مرد یا زن، پاداش الهی آن حیات طیبه است.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: این زندگی پاکیزه از سوی خداوند متعال یک سرمایه جاودانی است هر چیزی که به اذن خدا نسبتی با او داشته باشد رنگ ابدیت می یابد و تخلف ناپذیر است و اعمال صالح هرگز و فاسد و نابود نمی گردد. لذا بر همین اساس زندگی پیامبران، امامان، دانشمندان راستین و مجاهدان راه خداوند و شهیدان همیشه حیات جاویدان دارند و زندگی و حیاتشان از صفحه روزگار و تاریخ حذف نخواهد شد وهمین طورمصلحان خیرخواه و دادرسان با ایمان از حیات طیبه محروم نخواهند شد و در این جهان مادی هر چه باشد به فنا و نابودی پایان می پذیرد محکم ترین بناها، قوی ترین انسانها و حکومتها سرانجام کهنه و فرسوده و النهایه نابود می شوند جز آنچه رنگ خدائی و صبغه الهی داشته باشد.

رئیس هیات عمومی دیوان عالی کشور تاکید کرد: دستور قرآن به مسلمانان این است که تنها رنگ خدائی را بپذیرید. قرآن فرمان می دهد همه رنگ های نژاد پرستی و قبیلگی و سایر رنگ های تفرقه انداز را از میان جامعه اسلامی ریشه کن کنید و همگی به رنگ الهی در آئید رنگ های خرافاتی را دور بریزید و رنگ های غیر خدائی و سلیقه ای را از جامعه بشوئید تا از هر آلودگی روح و جانتان پاک گردد. با روح وحدت و پرهیزکاری و عدالت، مساوات و برادری و اخلاص می توان یک قدرت و اقتدار جهانی بدست آورد و رونق سلامت و بهداشت ایجاد کرد.

محسنی گرکانی گفت:با توجه به اینکه امروزه مسئله هدف مندی یارانه ها مطرح است و دولت محترم درصدد است با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها مشکلات جامعه را سرو سامانی بدهد همه ما مکلفیم که در این امر مددکار دولت باشیم با کمک کردن به اجرای درست این قانون انشاءاله فوائد آن شامل همه مردم ایران بشود. بیائیم با انصراف از دریافت یارانه های مرحله دوم با تقویت بیت المال سلامت جامعه و رفاه عمومی را ر قم بزنیم. و از دولت خدمتگزار نیز تقاضامندیم با اجرای درست این قانون رفاه عمومی و بهداشت وسلامت را برای مردم عزیز کشورمان تامین نمایند. و الخصوص از وزیر محترم بهداشت و درمان جناب آقای دکتر هاشمی می خواهیم امکانات درمانی مراجعین آسیب پذیر و بیماران صعب العلاج جامعه را در بیمارستانهای کشور فراهم نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار