|
|
کدخبر: ۱۵۵۵۸۸

سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد: آن دسته از آحاد جامعه که توان امرار معاش خانوار خود را بدون دریافت یارانه دارا هستند، درخواست می شود از ثبت نام صرفنظر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: جهت عملیاتی نمودن اهداف تعیین شده و پیش رو برای باز توزیع عادلانه و بهینه منابع حاصله از اصلاح قیمت کالاها و خدمات مشمول قانون هدفمند کردن یارانه ها و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی افراد نیازمند جامعه به منظور ایجاد همبستگی ملی و در راستای برنامه های همراهی مردم با دولت و نهایتا تاثیر اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها بر اقتصاد و معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و گروه ها هدف و استفاده نیازمندان واقعی از یارانه های پرداختی، رئیس، معاونان، مشاوران، مدیران و جمعی از کارشناسان سازمان هدفمندسازی یارانه ها از دریافت یارانه نقدی مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها انصراف دادند.

از آن دسته از آحاد جامعه که توان امرار معاش خانوار خود را بدون نیاز به دریافت یارانه، دارا هستند درخواست می نماییم با حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه خویش از دریافت آن صرفنظر نمایند. باشد که این عمل آنان مرضی خداوند قادر منان و بندگان وی قرار گیرد. توفیق، عزت و سربلندی دولت و ملت شریف ایران را از درگاه اقدس احدیت مسئلت دارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار